Veebi indekseerimise tarkvara, mida Google kasutab oma otsingumootori veebilehtede leidmiseks ja indekseerimiseks. Googlebot sirvib süstemaatiliselt veebi, järgides lehtede vahelisi linke, et leida uut ja värskendatud sisu. See analüüsib lehe sisu, struktuuri ja seoseid teiste lehtedega, võimaldades Google’il otsingupäringutes asjakohaseid tulemusi järjestada ja kuvada. Veebisaitide omanikud saavad kontrollida Googleboti juurdepääsu oma saitidele robots.txt failide ja muude direktiivide kaudu. Tuntud ka kui Google’i ämblik või Google’i veebi indekseerija.
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]