1 min. lugemist

Mis on Google Discover?

Google Discover on mobiilifunktsioon, mis pakub kasutajatele artiklite, uudiste ja muu sisu kureeritud voogu, mis põhineb nende huvidel ja otsinguajalool. See ilmub mobiilseadmetes Google’i rakenduse avalehel ja Android-seadmetes Google.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Google Discover on mobiilifunktsioon, mis pakub kasutajatele artiklite, uudiste ja muu sisu kureeritud voogu, mis põhineb nende huvidel ja otsinguajalool. See ilmub mobiilseadmetes Google’i rakenduse avalehel ja Android-seadmetes Google.com avalehel. Discover kasutab masinõppe algoritme, et näidata kasutajatele sisu, mis võib neile huvi pakkuda, enne kui nad seda otsivad (sh sellised teemad nagu sport, uudised, meelelahutus ja muu). Sisu värskendatakse automaatselt ja selle eesmärk on pakkuda värsket ja asjakohast teavet, mis on kohandatud iga kasutaja eelistustele ja veebikäitumisele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+