1 min. lugemist

Mis on Google Discover?

Google Discover on mobiilifunktsioon, mis pakub kasutajatele artiklite, uudiste ja muu sisu kureeritud voogu, mis põhineb nende huvidel ja otsinguajalool. See ilmub mobiilseadmetes Google’i rakenduse avalehel ja Android-seadmetes Google.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Google Discover on mobiilifunktsioon, mis pakub kasutajatele artiklite, uudiste ja muu sisu kureeritud voogu, mis põhineb nende huvidel ja otsinguajalool. See ilmub mobiilseadmetes Google’i rakenduse avalehel ja Android-seadmetes Google.com avalehel. Discover kasutab masinõppe algoritme, et näidata kasutajatele sisu, mis võib neile huvi pakkuda, enne kui nad seda otsivad (sh sellised teemad nagu sport, uudised, meelelahutus ja muu). Sisu värskendatakse automaatselt ja selle eesmärk on pakkuda värsket ja asjakohast teavet, mis on kohandatud iga kasutaja eelistustele ja veebikäitumisele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+