Google Discover on mobiilifunktsioon, mis pakub kasutajatele artiklite, uudiste ja muu sisu kureeritud voogu, mis põhineb nende huvidel ja otsinguajalool. See ilmub mobiilseadmetes Google’i rakenduse avalehel ja Android-seadmetes Google.com avalehel. Discover kasutab masinõppe algoritme, et näidata kasutajatele sisu, mis võib neile huvi pakkuda, enne kui nad seda otsivad (sh sellised teemad nagu sport, uudised, meelelahutus ja muu). Sisu värskendatakse automaatselt ja selle eesmärk on pakkuda värsket ja asjakohast teavet, mis on kohandatud iga kasutaja eelistustele ja veebikäitumisele.
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]