2 min. lugemist

Mis on Google’i minu ettevõte?

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

Põhijooned ja eelised

  • Äriinfo: GMB võimaldab teil esitada oma ettevõtte kohta olulisi üksikasju, nagu nimi, aadress, telefoninumber, veebisait ja lahtiolekuajad.
  • Nähtavus: Kui keegi otsib teie piirkonnas teie ettevõtet või seotud teenuseid, võidakse teie GMB kirje kuvada Google’i otsingutulemustes ja Google Mapsis.
  • Kliendisuhtlus: Kliendid saavad arvustusi jätta ja teie saate neile vastata, edendades seotust ja suurendades usaldust.
  • Teadmisi: GMB pakub analüütikat selle kohta, kuidas kliendid teie ettevõtte kirjet leiavad ja sellega suhtlevad.
  • Postitusi: Saate luua postitusi, et jagada värskendusi, pakkumisi või sündmusi otse oma Google’i kirjes.
  • Fotod ja virtuaaltuurid: Lisage oma ettevõtte tutvustamiseks pilte või 360-kraadiseid virtuaaltuure.
  • Küsimused ja vastused: Kliendid saavad esitada teie ettevõtte kohta küsimusi, millele saate avalikult vastata.

Kuidas see töötab?

Kui kasutaja otsib kohalikku ettevõtet või teenust, kasutab Google oma kohaliku paketi (3–4 kohaliku ettevõtte tulemusest koosnev komplekt) ja Google Mapsi kohalike tulemuste täitmiseks GMB kirjete teavet. Hästi optimeeritud GMB profiil suurendab teie võimalusi nendel silmapaistvatel positsioonidel ilmuda.

Kohaliku SEO tähtsus

Google’i minu ettevõte on kohaliku SEO jaoks ülioluline, sest:

  • See aitab Google’il teie ettevõtet mõista ja kinnitada.
  • See parandab teie nähtavust lähiotsingu tulemustes.
  • See pakub platvormi klientide arvustustele, mis on kohaliku otsingu paremusjärjestuse võtmetegur.
  • See pakub statistikat, mis aitab teil mõista ja parandada oma lähiotsingu toimivust.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+