2 min. lugemist

Mis on Google’i minu ettevõte?

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

Põhijooned ja eelised

  • Äriinfo: GMB võimaldab teil esitada oma ettevõtte kohta olulisi üksikasju, nagu nimi, aadress, telefoninumber, veebisait ja lahtiolekuajad.
  • Nähtavus: Kui keegi otsib teie piirkonnas teie ettevõtet või seotud teenuseid, võidakse teie GMB kirje kuvada Google’i otsingutulemustes ja Google Mapsis.
  • Kliendisuhtlus: Kliendid saavad arvustusi jätta ja teie saate neile vastata, edendades seotust ja suurendades usaldust.
  • Teadmisi: GMB pakub analüütikat selle kohta, kuidas kliendid teie ettevõtte kirjet leiavad ja sellega suhtlevad.
  • Postitusi: Saate luua postitusi, et jagada värskendusi, pakkumisi või sündmusi otse oma Google’i kirjes.
  • Fotod ja virtuaaltuurid: Lisage oma ettevõtte tutvustamiseks pilte või 360-kraadiseid virtuaaltuure.
  • Küsimused ja vastused: Kliendid saavad esitada teie ettevõtte kohta küsimusi, millele saate avalikult vastata.

Kuidas see töötab?

Kui kasutaja otsib kohalikku ettevõtet või teenust, kasutab Google oma kohaliku paketi (3–4 kohaliku ettevõtte tulemusest koosnev komplekt) ja Google Mapsi kohalike tulemuste täitmiseks GMB kirjete teavet. Hästi optimeeritud GMB profiil suurendab teie võimalusi nendel silmapaistvatel positsioonidel ilmuda.

Kohaliku SEO tähtsus

Google’i minu ettevõte on kohaliku SEO jaoks ülioluline, sest:

  • See aitab Google’il teie ettevõtet mõista ja kinnitada.
  • See parandab teie nähtavust lähiotsingu tulemustes.
  • See pakub platvormi klientide arvustustele, mis on kohaliku otsingu paremusjärjestuse võtmetegur.
  • See pakub statistikat, mis aitab teil mõista ja parandada oma lähiotsingu toimivust.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest
2 min. lugemist

Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest

Generatiivne tehisintellekt kogub turunduses üha enam populaarsust, 90% organisatsioonidest plaanib sellesse investeerida. Siiski on murettekitav, et valdav enamus turundusjuhte tunnistab, et nad ei mõista seda tehnoloogiat ega selle võimalikku mõju äriprotsessidele täielikult. Selline teadmiste puudumine võib takistada selliste arenenumate tehisintellektirakenduste kasutuselevõttu, mis pakuvad märkimisväärseid eeliseid mitte ainult e-kaubanduse jaoks.

Loe artiklit
LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?
3 min. lugemist

LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?

LinkedIn viib alates 20. novembrist 2024 sisse muudatused, mis puudutavad peamiselt generatiivset tehisintellekti, sisu levitamist ja andmekaitset. Mida peaksite teadma LinkedIni värskenduste kohta? Vaata ülevaadet olulisematest muudatustest.

Loe artiklit
Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele
3 min. lugemist

Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele

Veebikaubandus õitseb ja kui juhite väikest või keskmise suurusega ettevõtet, ei saa te endale lubada mobiilirevolutsioonist ilmajäämist. Üha enam inimesi jõuab oma telefonide sirvimiseks ja ostmiseks, seega on aeg mobiiliturunduse strateegiate osas nutikaks saada. Ärge siiski muretsege – meil on mõned näpunäited, mis aitavad teil nutitelefonide ostlejatega ühendust võtta ja müüki suurendada. Kas olete valmis […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+