2 min. lugemist

Mis on Google’i minu ettevõte?

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

Põhijooned ja eelised

  • Äriinfo: GMB võimaldab teil esitada oma ettevõtte kohta olulisi üksikasju, nagu nimi, aadress, telefoninumber, veebisait ja lahtiolekuajad.
  • Nähtavus: Kui keegi otsib teie piirkonnas teie ettevõtet või seotud teenuseid, võidakse teie GMB kirje kuvada Google’i otsingutulemustes ja Google Mapsis.
  • Kliendisuhtlus: Kliendid saavad arvustusi jätta ja teie saate neile vastata, edendades seotust ja suurendades usaldust.
  • Teadmisi: GMB pakub analüütikat selle kohta, kuidas kliendid teie ettevõtte kirjet leiavad ja sellega suhtlevad.
  • Postitusi: Saate luua postitusi, et jagada värskendusi, pakkumisi või sündmusi otse oma Google’i kirjes.
  • Fotod ja virtuaaltuurid: Lisage oma ettevõtte tutvustamiseks pilte või 360-kraadiseid virtuaaltuure.
  • Küsimused ja vastused: Kliendid saavad esitada teie ettevõtte kohta küsimusi, millele saate avalikult vastata.

Kuidas see töötab?

Kui kasutaja otsib kohalikku ettevõtet või teenust, kasutab Google oma kohaliku paketi (3–4 kohaliku ettevõtte tulemusest koosnev komplekt) ja Google Mapsi kohalike tulemuste täitmiseks GMB kirjete teavet. Hästi optimeeritud GMB profiil suurendab teie võimalusi nendel silmapaistvatel positsioonidel ilmuda.

Kohaliku SEO tähtsus

Google’i minu ettevõte on kohaliku SEO jaoks ülioluline, sest:

  • See aitab Google’il teie ettevõtet mõista ja kinnitada.
  • See parandab teie nähtavust lähiotsingu tulemustes.
  • See pakub platvormi klientide arvustustele, mis on kohaliku otsingu paremusjärjestuse võtmetegur.
  • See pakub statistikat, mis aitab teil mõista ja parandada oma lähiotsingu toimivust.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU