2 min. lugemist

Mis on Google’i minu ettevõte?

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Google’i minu ettevõte (GMB) on Google’i pakutav tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtete omanikel hallata oma kohalolekut veebis Google’i teenustes, sh otsingus ja Mapsis. See on oluline platvorm kohaliku SEO ja veebipõhise nähtavuse jaoks.

Põhijooned ja eelised

  • Äriinfo: GMB võimaldab teil esitada oma ettevõtte kohta olulisi üksikasju, nagu nimi, aadress, telefoninumber, veebisait ja lahtiolekuajad.
  • Nähtavus: Kui keegi otsib teie piirkonnas teie ettevõtet või seotud teenuseid, võidakse teie GMB kirje kuvada Google’i otsingutulemustes ja Google Mapsis.
  • Kliendisuhtlus: Kliendid saavad arvustusi jätta ja teie saate neile vastata, edendades seotust ja suurendades usaldust.
  • Teadmisi: GMB pakub analüütikat selle kohta, kuidas kliendid teie ettevõtte kirjet leiavad ja sellega suhtlevad.
  • Postitusi: Saate luua postitusi, et jagada värskendusi, pakkumisi või sündmusi otse oma Google’i kirjes.
  • Fotod ja virtuaaltuurid: Lisage oma ettevõtte tutvustamiseks pilte või 360-kraadiseid virtuaaltuure.
  • Küsimused ja vastused: Kliendid saavad esitada teie ettevõtte kohta küsimusi, millele saate avalikult vastata.

Kuidas see töötab?

Kui kasutaja otsib kohalikku ettevõtet või teenust, kasutab Google oma kohaliku paketi (3–4 kohaliku ettevõtte tulemusest koosnev komplekt) ja Google Mapsi kohalike tulemuste täitmiseks GMB kirjete teavet. Hästi optimeeritud GMB profiil suurendab teie võimalusi nendel silmapaistvatel positsioonidel ilmuda.

Kohaliku SEO tähtsus

Google’i minu ettevõte on kohaliku SEO jaoks ülioluline, sest:

  • See aitab Google’il teie ettevõtet mõista ja kinnitada.
  • See parandab teie nähtavust lähiotsingu tulemustes.
  • See pakub platvormi klientide arvustustele, mis on kohaliku otsingu paremusjärjestuse võtmetegur.
  • See pakub statistikat, mis aitab teil mõista ja parandada oma lähiotsingu toimivust.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU