Häälkaubandus ehk V-kaubandus on kujunemisjärgus veebikaubanduse vorm, kus kliendid kasutavad ostude tegemiseks häälkäsklusi. See tehnoloogia kasutab tehingute hõlbustamiseks häälaktiveeritud seadmeid, nagu Amazoni Alexa, Google Home või isegi vestlusrobotid. Kuigi V-kaubandus on alles lapsekingades, on see üha enam veojõudu kogumas, kuna paljud ettevõtted juba uurivad seda uuenduslikku lähenemist digitaalsele jaemüügile ja investeerivad sellesse.
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.