2 min. lugemist

Mis on IRL?

Lühend IRL tähendab“In Real Life“, st reaalses maailmas. IRL-kogemuskampaania on turundustegevus, mis toimub väljaspool veebikeskkonda, füüsiliselt, reaalses maailmas.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Lühend IRL tähendab“In Real Life“, st reaalses maailmas. IRL-kogemuskampaania on turundustegevus, mis toimub väljaspool veebikeskkonda, füüsiliselt, reaalses maailmas. Eesmärk on luua tugev isiklik kogemus, mida inimesed mäletavad ja millest ideaalis räägivad edasi – kas siis teiste ümbritsevate inimestega või sotsiaalmeedias. Erinevalt digitaalsest reklaamist või sisust, mida me näeme ekraanidel, kaasavad IRL-kampaaniad meeli ja emotsioone ning sageli otsest suhtlemist toote või kaubamärgiga kohapeal.Näiteid IRL-kampaaniatest:

  • Pop-up-pood ebatavalises kohas (nt keset väljakut või festivalil), kus inimesed saavad tooteid proovida või osta.
  • Kogemuslik sündmus –näiteks korraldab kaubamärk kontserdi, näituse või erilise töötoa.
  • Interaktiivne installatsioon tänaval, mis meelitab möödakäijaid osalema ja kogema midagi ootamatut või lõbusat.
  • Tänavaturundus – loomingulised etendused otse tänaval (nt flashmob, performance, avalike ruumide visuaalne ümberkujundamine).

IRL-kampaaniad aitavad brändidel luua inimestega autentseid sidemeid. Kui me kogeme midagi reaalselt, jääb see meile palju tugevamini meelde. Ja kui kogemus on erakordne, meeldib meile seda jagada – see ühendab IRL-kampaania loomulikult veebimaailmaga. Need võivad olla sarnased geriljaturundusega, kuid neil on teatud erinevus:

  • IRL-kogemus = tugev kogemus, sageli planeeritud, positiivne ja interaktiivne.
  • Guerilla-turundus = loominguline löök väljaspool ootusi, tavaliselt ilma hoiatuseta ja suunatud tähelepanu äratamiseks.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Loe artiklit
Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.
6 min. lugemist

Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.

Vähesed tööstusharud sobivad nii hästi tehisintellekti kasutuselevõtuks kui e-kaubandus, nii tegevuse tõhususe kui ka kliendiga seotud protsesside osas. Selles artiklis uurime e-kaubanduse tehisintellekti abil automatiseerimise võimalusi. Uurime, kuidas tehisintellekt muudab online- jaekaubanduse maastikku, parandades kõike alates varude haldamisest kuni personaliseeritud kliendikogemusteni. E-kaubanduse platvormid võtavad kasutusele tehisintellekti juhitud uuendusi, et suurendada tegevuse tõhusust, vähendada kulusid ja […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+