2 min. lugemist

Mis on IRL?

Lühend IRL tähendab“In Real Life“, st reaalses maailmas. IRL-kogemuskampaania on turundustegevus, mis toimub väljaspool veebikeskkonda, füüsiliselt, reaalses maailmas.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Lühend IRL tähendab“In Real Life“, st reaalses maailmas. IRL-kogemuskampaania on turundustegevus, mis toimub väljaspool veebikeskkonda, füüsiliselt, reaalses maailmas. Eesmärk on luua tugev isiklik kogemus, mida inimesed mäletavad ja millest ideaalis räägivad edasi – kas siis teiste ümbritsevate inimestega või sotsiaalmeedias. Erinevalt digitaalsest reklaamist või sisust, mida me näeme ekraanidel, kaasavad IRL-kampaaniad meeli ja emotsioone ning sageli otsest suhtlemist toote või kaubamärgiga kohapeal.Näiteid IRL-kampaaniatest:

  • Pop-up-pood ebatavalises kohas (nt keset väljakut või festivalil), kus inimesed saavad tooteid proovida või osta.
  • Kogemuslik sündmus –näiteks korraldab kaubamärk kontserdi, näituse või erilise töötoa.
  • Interaktiivne installatsioon tänaval, mis meelitab möödakäijaid osalema ja kogema midagi ootamatut või lõbusat.
  • Tänavaturundus – loomingulised etendused otse tänaval (nt flashmob, performance, avalike ruumide visuaalne ümberkujundamine).

IRL-kampaaniad aitavad brändidel luua inimestega autentseid sidemeid. Kui me kogeme midagi reaalselt, jääb see meile palju tugevamini meelde. Ja kui kogemus on erakordne, meeldib meile seda jagada – see ühendab IRL-kampaania loomulikult veebimaailmaga. Need võivad olla sarnased geriljaturundusega, kuid neil on teatud erinevus:

  • IRL-kogemus = tugev kogemus, sageli planeeritud, positiivne ja interaktiivne.
  • Guerilla-turundus = loominguline löök väljaspool ootusi, tavaliselt ilma hoiatuseta ja suunatud tähelepanu äratamiseks.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU