1 min. lugemist

Mis on kanaliteülene turundus?

Integreeritud turundus mitmel platvormil on strateegia, mille eesmärk on luua potentsiaalsetele klientidele sujuv kogemus kogu nende ostuteekonna jooksul. See lähenemisviis hõlmab erinevate turunduskanalite koordineerimist, et edastada järjepidevat ja omavahel seotud sõnumit.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Integreeritud turundus mitmel platvormil on strateegia, mille eesmärk on luua potentsiaalsetele klientidele sujuv kogemus kogu nende ostuteekonna jooksul. See lähenemisviis hõlmab erinevate turunduskanalite koordineerimist, et edastada järjepidevat ja omavahel seotud sõnumit. Suheldes tarbijatega erinevates kontaktpunktides, saavad turundajad kasutada andmepõhiseid tehnikaid üksikasjalike kliendiprofiilide väljatöötamiseks. Need profiilid võimaldavad ettevõtetel kohandada oma turundustegevust, parandades üldist kliendikogemust ja edendades brändilojaalsust. Oluline on tagada, et iga turunduskanal täiendaks teisi, juhtides publikut läbi ühtse narratiivi, mis hõlmab erinevaid meediakanaleid ja puutepunkte.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+