Kindlaksmääratud tasu on kindlaksmääratud summa, mida võetakse teenuse või toote eest, olenemata kogusest või kasutusest. E-kaubanduses viitab see sageli tavapärasele tasule, mis ei erine sõltuvalt tehingute mahust või muudest muutujatest. Näiteks võib e-kaubanduse platvorm võtta kindlasummalist tasu toodete, reklaami või tellimusteenuste loetlemise eest, tagades müüjale prognoositavad ja järjepidevad kulud.
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.