1 min. lugemist

Mis on kliendi värbamiskulu?

Ettevõtted peavad kulutama raha klientide ligimeelitamiseks ja veenma neid oma tooteid või teenuseid ostma. Seda kulu nimetatakse kliendi soetusmaksumuseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Ettevõtted peavad kulutama raha klientide ligimeelitamiseks ja veenma neid oma tooteid või teenuseid ostma. Seda kulu nimetatakse kliendi soetusmaksumuseks. See on oluline mõõdik, mis aitab ettevõtetel mõista, kui kasumlikud on nende kliendid ja kui tõhusalt nad müüki loovad.

Selle kulu arvutamiseks liidavad ettevõtted kõik turunduse ja müügiga seotud kulud, seejärel jagavad selle summa teatud perioodil saadud uute klientide arvuga. See annab neile selge pildi sellest, kui palju nad investeerivad iga uue kliendi kaasamiseks.

Sellel arvul tähelepanelikult silma peal hoides saavad ettevõtted teha targemaid otsuseid oma turundusstrateegiate ja eelarve eraldamise kohta. Kui kulud on iga kliendi pakutava väärtusega võrreldes liiga kõrged, võib olla aeg lähenemisviisid ümber mõelda või sihtida erinevaid kliendisegmente.

Lõppkokkuvõttes on klientide soetuskulude mõistmine ja optimeerimine jätkusuutliku kasvu ja pikaajalise edu võti tänapäeva konkurentsitihedal ärimaastikul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+