1 min. lugemist

Mis on kliendi värbamiskulu?

Ettevõtted peavad kulutama raha klientide ligimeelitamiseks ja veenma neid oma tooteid või teenuseid ostma. Seda kulu nimetatakse kliendi soetusmaksumuseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Ettevõtted peavad kulutama raha klientide ligimeelitamiseks ja veenma neid oma tooteid või teenuseid ostma. Seda kulu nimetatakse kliendi soetusmaksumuseks. See on oluline mõõdik, mis aitab ettevõtetel mõista, kui kasumlikud on nende kliendid ja kui tõhusalt nad müüki loovad.

Selle kulu arvutamiseks liidavad ettevõtted kõik turunduse ja müügiga seotud kulud, seejärel jagavad selle summa teatud perioodil saadud uute klientide arvuga. See annab neile selge pildi sellest, kui palju nad investeerivad iga uue kliendi kaasamiseks.

Sellel arvul tähelepanelikult silma peal hoides saavad ettevõtted teha targemaid otsuseid oma turundusstrateegiate ja eelarve eraldamise kohta. Kui kulud on iga kliendi pakutava väärtusega võrreldes liiga kõrged, võib olla aeg lähenemisviisid ümber mõelda või sihtida erinevaid kliendisegmente.

Lõppkokkuvõttes on klientide soetuskulude mõistmine ja optimeerimine jätkusuutliku kasvu ja pikaajalise edu võti tänapäeva konkurentsitihedal ärimaastikul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali
2 min. lugemist

AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali

Ükski tehnoloogia ei mõjuta praegu ärimaailma nii põhjalikult kui tehisintellekt. Pidevalt tekib uusi vahendeid ja üha rohkem ettevõtteid integreerib neid oma protsessidesse. Tehisintellekt teeb laineid ka e-kaubanduses – alates sisu loomisest ja tootesoovitustest kuni täiustatud klienditoe ja pettuste ennetamiseni. Tehisintellektipõhised tööriistad optimeerivad olemasolevaid töövooge ja avavad täiesti uusi võimalusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Õppe sisu on Steamrolling Search
5 min. lugemist

Õppe sisu on Steamrolling Search

Kuni viimase ajani oli täiesti loomulik sisestada küsimusi ja päringuid otsingumootorisse. Tänapäeval on olukord muutunud. Lisaks sellele, et tehisintellekt siseneb mängu, otsivad inimesed üha enam vastuseid otse sotsiaalmeediast. Google’i asemel avavad nad TikToki või Instagrami ja ootavad kiireid ja praktilisi selgitusi, ideaalis lühikese video vormis. Seda tüüpi sisu, mida nimetatakse õppesisuks, mängib nüüd ostuotsuste tegemisel […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4
11 min. lugemist

Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4

Google Analytics 4 ei ole lihtsalt üks uus versioon Google Analyticsist, vaid täiesti uus lähenemine kasutajaandmete analüüsimisele. See pakub mitmeid täiustatud funktsioone, mis võimaldavad tõhusamalt töötada andmetega ja saada sügavamaid teadmisi külastajate käitumisest. Kui soovite saada täpsemat teavet oma klientide kohta ja optimeerida oma turunduskampaaniaid, on aeg tutvuda GA4 täiustatud funktsioonidega.

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+