1 min. lugemist

Mis on kliendi värbamiskulu?

Ettevõtted peavad kulutama raha klientide ligimeelitamiseks ja veenma neid oma tooteid või teenuseid ostma. Seda kulu nimetatakse kliendi soetusmaksumuseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Ettevõtted peavad kulutama raha klientide ligimeelitamiseks ja veenma neid oma tooteid või teenuseid ostma. Seda kulu nimetatakse kliendi soetusmaksumuseks. See on oluline mõõdik, mis aitab ettevõtetel mõista, kui kasumlikud on nende kliendid ja kui tõhusalt nad müüki loovad.

Selle kulu arvutamiseks liidavad ettevõtted kõik turunduse ja müügiga seotud kulud, seejärel jagavad selle summa teatud perioodil saadud uute klientide arvuga. See annab neile selge pildi sellest, kui palju nad investeerivad iga uue kliendi kaasamiseks.

Sellel arvul tähelepanelikult silma peal hoides saavad ettevõtted teha targemaid otsuseid oma turundusstrateegiate ja eelarve eraldamise kohta. Kui kulud on iga kliendi pakutava väärtusega võrreldes liiga kõrged, võib olla aeg lähenemisviisid ümber mõelda või sihtida erinevaid kliendisegmente.

Lõppkokkuvõttes on klientide soetuskulude mõistmine ja optimeerimine jätkusuutliku kasvu ja pikaajalise edu võti tänapäeva konkurentsitihedal ärimaastikul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+