1 min. lugemist

Mis on klikkimise määr?

Klikkimise määr (CTR) on digitaalreklaamide peamine mõõdik, mis mõõdab, kui sageli inimesed reklaamil või tootekirjel pärast selle vaatamist klikivad. Selle arvutamiseks jagatakse klikkide arv näitamiste arvuga ja korrutatakse 100-ga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Klikkimise määr (CTR) on digitaalreklaamide peamine mõõdik, mis mõõdab, kui sageli inimesed reklaamil või tootekirjel pärast selle vaatamist klikivad. Selle arvutamiseks jagatakse klikkide arv näitamiste arvuga ja korrutatakse 100-ga. Näiteks 5 klikki 100 näitamisest annab 5% CTR-i.

CTR näitab reklaami asjakohasust ja kasutajate atraktiivsust. Igal teie kampaania reklaamil, kirjel ja märksõnal on oma CTR, mida saate oma kontol jälgida. Kõrge CTR viitab sellele, et kasutajad leiavad, et teie sisu on kasulik ja vastab nende vajadustele.

See mõõdik mängib olulist rolli teie reklaami toimivuse määramisel, aidates kaasa reklaamiasetuse eeldatavale CTR-komponendile. Kuid see, mis on “hea” CTR, võib varieeruda sõltuvalt teie tööstusharust, reklaamiplatvormist ja kampaania tüübist.

CTR-i analüüsides saate tuvastada, millised kampaania elemendid toimivad hästi ja millised vajavad täiustamist. Märksõnade, reklaamide ja kirjete vastavusse viimine oma ettevõtte ja üksteisega suurendab tõenäosust, et kasutajad klikivad pärast seotud terminite otsimist teie sisul.

CTR on oluline vahend oma digitaalse reklaamistrateegia optimeerimiseks, aidates teil oma lähenemist täpsustada, et oma sihtrühma paremini kaasata.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad
3 min. lugemist

Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad

Pinterest loobus just oma pühadehooaja redigeerimisest – sadade kingijuhendite kollektsioonist, mis on täielikult üles ehitatud sellele, mida miljonid kasutajad tegelikult otsivad ja salvestavad. Ja numbrid räägivad päris huvitavaid lugusid pühadeostude kohta 2025. aastal. Platvorm analüüsis otsingumustreid, salvestamiskäitumist ja ostuklikke, et luua 17 kingijuhendite kategooriat. See ei ole Pinteresti loominguline meeskond, kes arvab, mis on trendikas. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU