1 min. lugemist

Mis on klikkimise määr?

Klikkimise määr (CTR) on digitaalreklaamide peamine mõõdik, mis mõõdab, kui sageli inimesed reklaamil või tootekirjel pärast selle vaatamist klikivad. Selle arvutamiseks jagatakse klikkide arv näitamiste arvuga ja korrutatakse 100-ga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Klikkimise määr (CTR) on digitaalreklaamide peamine mõõdik, mis mõõdab, kui sageli inimesed reklaamil või tootekirjel pärast selle vaatamist klikivad. Selle arvutamiseks jagatakse klikkide arv näitamiste arvuga ja korrutatakse 100-ga. Näiteks 5 klikki 100 näitamisest annab 5% CTR-i.

CTR näitab reklaami asjakohasust ja kasutajate atraktiivsust. Igal teie kampaania reklaamil, kirjel ja märksõnal on oma CTR, mida saate oma kontol jälgida. Kõrge CTR viitab sellele, et kasutajad leiavad, et teie sisu on kasulik ja vastab nende vajadustele.

See mõõdik mängib olulist rolli teie reklaami toimivuse määramisel, aidates kaasa reklaamiasetuse eeldatavale CTR-komponendile. Kuid see, mis on “hea” CTR, võib varieeruda sõltuvalt teie tööstusharust, reklaamiplatvormist ja kampaania tüübist.

CTR-i analüüsides saate tuvastada, millised kampaania elemendid toimivad hästi ja millised vajavad täiustamist. Märksõnade, reklaamide ja kirjete vastavusse viimine oma ettevõtte ja üksteisega suurendab tõenäosust, et kasutajad klikivad pärast seotud terminite otsimist teie sisul.

CTR on oluline vahend oma digitaalse reklaamistrateegia optimeerimiseks, aidates teil oma lähenemist täpsustada, et oma sihtrühma paremini kaasata.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU