1 min. lugemist

Mis on klikkimise määr?

Klikkimise määr (CTR) on digitaalreklaamide peamine mõõdik, mis mõõdab, kui sageli inimesed reklaamil või tootekirjel pärast selle vaatamist klikivad. Selle arvutamiseks jagatakse klikkide arv näitamiste arvuga ja korrutatakse 100-ga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Klikkimise määr (CTR) on digitaalreklaamide peamine mõõdik, mis mõõdab, kui sageli inimesed reklaamil või tootekirjel pärast selle vaatamist klikivad. Selle arvutamiseks jagatakse klikkide arv näitamiste arvuga ja korrutatakse 100-ga. Näiteks 5 klikki 100 näitamisest annab 5% CTR-i.

CTR näitab reklaami asjakohasust ja kasutajate atraktiivsust. Igal teie kampaania reklaamil, kirjel ja märksõnal on oma CTR, mida saate oma kontol jälgida. Kõrge CTR viitab sellele, et kasutajad leiavad, et teie sisu on kasulik ja vastab nende vajadustele.

See mõõdik mängib olulist rolli teie reklaami toimivuse määramisel, aidates kaasa reklaamiasetuse eeldatavale CTR-komponendile. Kuid see, mis on “hea” CTR, võib varieeruda sõltuvalt teie tööstusharust, reklaamiplatvormist ja kampaania tüübist.

CTR-i analüüsides saate tuvastada, millised kampaania elemendid toimivad hästi ja millised vajavad täiustamist. Märksõnade, reklaamide ja kirjete vastavusse viimine oma ettevõtte ja üksteisega suurendab tõenäosust, et kasutajad klikivad pärast seotud terminite otsimist teie sisul.

CTR on oluline vahend oma digitaalse reklaamistrateegia optimeerimiseks, aidates teil oma lähenemist täpsustada, et oma sihtrühma paremini kaasata.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses
7 min. lugemist

TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses

Kas olete kokku puutunud lühendiga KPI? Kui te töötate tulemuslikus turunduses, ei saa te terminit Key Performance Indicators vältida. Kõigile, kes soovivad hinnata oma veebipõhist äri pigem andmete kui intuitsiooni põhjal, on siin põhjalik mõõdikute juhend. Mida KPI-d täpselt tähendavad, milliseid neist peaksite jälgima ja kuidas neid analüüsida?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+