Veebiotsingu tulemustes veebilehe sisu lühike väljavõte või kokkuvõte, mis kuvatakse lehe pealkirja ja URL-i all. Koodilõigud pakuvad kasutajatele kiiret eelvaadet lehe asjakohasusest nende otsingupäringu suhtes. Need võivad olla tavalised tekstiväljavõtted, rikkalikud katkendid lisaandmetega, nagu hinnangud või hinnad, või esiletõstetud koodilõigud, mis kuvatakse silmapaistvalt otsingutulemuste ülaosas. Otsingumootorid genereerivad katkendeid tavaliselt automaatselt, kuigi veebisaitide omanikud saavad neid optimeerimistehnikate kaudu mõjutada.
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]