1 min. lugemist

Mis on loobumise määr?

Nende külastajate protsent, kes lahkuvad veebilehelt, ilma et nad täidaksid soovitud tegevust või eesmärki, näiteks ostu, vormi täitmist või lahkuvad veebilehelt, ilma et nad lõpetaksid kassaprotsessi.Põhipunktid:-Kasutatakse tavaliselt ostukorvide, vormide ja kassaprotsesside puhul.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Nende külastajate protsent, kes lahkuvad veebilehelt, ilma et nad täidaksid soovitud tegevust või eesmärki, näiteks ostu, vormi täitmist või lahkuvad veebilehelt, ilma et nad lõpetaksid kassaprotsessi.Põhipunktid:-Kasutatakse tavaliselt ostukorvide, vormide ja kassaprotsesside puhul. -Võetakse järgmiselt: Kõrge ostukorvist loobumise määr viitab tavaliselt probleemidele kasutajakogemuses. -Tüüpilised ostukorvist loobumise määrad erinevates tööstusharudes on vahemikus 60-80%.Mõju ettevõttele: Kõrge ostukorvist loobumise määrad kahjustavad konversioonimäära ja tulusid. Iga mahajäetud tegevus on kaotatud võimalus müügiks või juhtimiseks.Levinumad põhjused: Nende hulka kuuluvad sellised tegurid nagu kulud, kassaprotsessi keerukus, veebisaidi vead, erinevate maksevahendite puudumine ja turvaprobleemid. See tähendab, et tõhusa kommunikatsiooni jaoks peaks sisendi pikkus olema 2,6 korda pikem kui väljundi pikkus.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU