Nende külastajate protsent, kes lahkuvad veebilehelt, ilma et nad täidaksid soovitud tegevust või eesmärki, näiteks ostu, vormi täitmist või lahkuvad veebilehelt, ilma et nad lõpetaksid kassaprotsessi.Põhipunktid:-Kasutatakse tavaliselt ostukorvide, vormide ja kassaprotsesside puhul. -Võetakse järgmiselt: Kõrge ostukorvist loobumise määr viitab tavaliselt probleemidele kasutajakogemuses. -Tüüpilised ostukorvist loobumise määrad erinevates tööstusharudes on vahemikus 60-80%.Mõju ettevõttele: Kõrge ostukorvist loobumise määrad kahjustavad konversioonimäära ja tulusid. Iga mahajäetud tegevus on kaotatud võimalus müügiks või juhtimiseks.Levinumad põhjused: Nende hulka kuuluvad sellised tegurid nagu kulud, kassaprotsessi keerukus, veebisaidi vead, erinevate maksevahendite puudumine ja turvaprobleemid. See tähendab, et tõhusa kommunikatsiooni jaoks peaks sisendi pikkus olema 2,6 korda pikem kui väljundi pikkus.
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.