1 min. lugemist

Mis on märksõna?

Võtmesõna on sõna või fraas, mis esindab sisu põhiteemat, mida kasutatakse otsingupäringutega vastavusse viimiseks ja nähtavuse parandamiseks otsingumootorite tulemustes. Märksõnad on olulised otsingumootori optimeerimise (SEO) ja digitaalse turunduse puhul, kuna need aitavad veebisaitidel meelitada asjakohast liiklust, kuna need on kooskõlas sellega, mida kasutajad internetis otsivad.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Võtmesõna on sõna või fraas, mis esindab sisu põhiteemat, mida kasutatakse otsingupäringutega vastavusse viimiseks ja nähtavuse parandamiseks otsingumootorite tulemustes. Märksõnad on olulised otsingumootori optimeerimise (SEO) ja digitaalse turunduse puhul, kuna need aitavad veebisaitidel meelitada asjakohast liiklust, kuna need on kooskõlas sellega, mida kasutajad internetis otsivad.Märksõnade liigidSEO märksõnad: Sihtotstarbelised orgaaniliste (tasustamata) otsingutulemuste jaoks.PPC märksõnad: Kasutatakse pay-per-click reklaamikampaaniates, et ilmuda sponsoreeritud otsingutulemustes.Short-tail vs. Long-tail märksõnad:

  • Lühikesed märksõnad: Laiad terminid suure otsingumahuga (nt “kingad”).
  • Long-tail: Konkreetsed fraasid, mille konkurents on väiksem (nt “parimad jooksujalatsid naistele”).

Miks on märksõnad olulised?

  • Need ühendavad kasutaja kavatsused veebisaidi sisuga, parandades nähtavust otsingumootori tulemuste lehekülgedel(SERP).
  • Aitavad ettevõtetel meelitada oma sihtrühma ja suurendada konversioone, käsitledes konkreetseid vajadusi või päringuid.

Strateegiliselt asjakohaseid märksõnu valides ja optimeerides saavad ettevõtted parandada oma veebipositsiooni ja luua tõhusat ühendust potentsiaalsete klientidega.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Loe artiklit
Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.
6 min. lugemist

Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.

Vähesed tööstusharud sobivad nii hästi tehisintellekti kasutuselevõtuks kui e-kaubandus, nii tegevuse tõhususe kui ka kliendiga seotud protsesside osas. Selles artiklis uurime e-kaubanduse tehisintellekti abil automatiseerimise võimalusi. Uurime, kuidas tehisintellekt muudab online- jaekaubanduse maastikku, parandades kõike alates varude haldamisest kuni personaliseeritud kliendikogemusteni. E-kaubanduse platvormid võtavad kasutusele tehisintellekti juhitud uuendusi, et suurendada tegevuse tõhusust, vähendada kulusid ja […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+