2 min. lugemist

Mis on Meta Tag?

HTML-i metasilt pakub metaandmeid veebilehe kohta, mis pole kasutajatele nähtav, kuid on brauserite ja otsingumootorite jaoks hädavajalik. Metasildid paigutatakse HTML-dokumendi jaotisse "<pea>" ja neil on erinevad eesmärgid, näiteks märgistiku, autori, kirjelduse, märksõnade ja muu määratlemine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Levinumad meta-siltide tüübid

1. Meta kirjeldus

Annab lühikokkuvõtte veebilehe sisust, mida otsingumootorid kasutavad otsingutulemustes kuvamiseks.

<meta name=”description” content=”See on veebileht HTML-metasiltide ja nende funktsioonide kohta.” >

2. Meta-märksõnad

– saate määrata lehe sisuga seotud märksõnad. (SEO jaoks tänapäeval vähem oluline.)

<meta name=”märksõnad” content=”HTML, metasildid, veebileht, SEO”>

3. Vaateplatvorm

– saate juhtida veebilehe kuvamist mobiilsideseadmetes.

<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>

4. Märkide komplekt

– saate määrata veebilehe märgikodeeringu (tavaliselt kasutatakse UTF-8).

<meta charset=”UTF-8″>

5. Autor

– saate määrata sisu autori nime.

<meta name=”author” content=”John Doe”>

Meta-siltide näide HTML-is

<! DOCTYPE html>
<html>
<pea>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Siit saate teada kõike HTML-i metasiltide ja selle kohta, kuidas need SEO ja lehe funktsionaalsust parandavad.” >
<meta name=”märksõnad” content=”HTML, meta sildid, SEO”>
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
<meta name=”author” content=”Jane Smith”>
<pealkiri>Meta siltide mõistmine</pealkiri>
</pea>
<keha>
<h1>Tere tulemast metasildi õpetusse</h1>
</keha>
</html>

Meta siltide tähtsus

SEO: Meta-sildid, eriti kirjeldus ja märksõnad, aitavad otsingumootoritel lehe sisust aru saada.
Kasutajakogemus: sildid nagu “viewport” suurendavad mobiili reageerimisvõimet.
Metaandmed: annab brauseritele ja otsingumootoritele kasulikku lisateavet (autor, charset).

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest
2 min. lugemist

Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest

Generatiivne tehisintellekt kogub turunduses üha enam populaarsust, 90% organisatsioonidest plaanib sellesse investeerida. Siiski on murettekitav, et valdav enamus turundusjuhte tunnistab, et nad ei mõista seda tehnoloogiat ega selle võimalikku mõju äriprotsessidele täielikult. Selline teadmiste puudumine võib takistada selliste arenenumate tehisintellektirakenduste kasutuselevõttu, mis pakuvad märkimisväärseid eeliseid mitte ainult e-kaubanduse jaoks.

Loe artiklit
LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?
3 min. lugemist

LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?

LinkedIn viib alates 20. novembrist 2024 sisse muudatused, mis puudutavad peamiselt generatiivset tehisintellekti, sisu levitamist ja andmekaitset. Mida peaksite teadma LinkedIni värskenduste kohta? Vaata ülevaadet olulisematest muudatustest.

Loe artiklit
Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele
3 min. lugemist

Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele

Veebikaubandus õitseb ja kui juhite väikest või keskmise suurusega ettevõtet, ei saa te endale lubada mobiilirevolutsioonist ilmajäämist. Üha enam inimesi jõuab oma telefonide sirvimiseks ja ostmiseks, seega on aeg mobiiliturunduse strateegiate osas nutikaks saada. Ärge siiski muretsege – meil on mõned näpunäited, mis aitavad teil nutitelefonide ostlejatega ühendust võtta ja müüki suurendada. Kas olete valmis […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+