1 min. lugemist

Mis on mitmekanaliline müük?

Mitmekanaliline müük tähendab toodete müümist mitme müügikanali kaudu samaaegselt. See strateegia võimaldab jaemüüjatel jõuda klientideni kõikjal, kus nad eelistavad osta, kas kaubamärgiga veebisaitide, veebipõhiste turuplatside, sotsiaalmeediaplatvormide, mobiilirakenduste või kaupluste kaudu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Mitmekanaliline müük tähendab toodete müümist mitme müügikanali kaudu samaaegselt. See strateegia võimaldab jaemüüjatel jõuda klientideni kõikjal, kus nad eelistavad osta, kas kaubamärgiga veebisaitide, veebipõhiste turuplatside, sotsiaalmeediaplatvormide, mobiilirakenduste või kaupluste kaudu.

Peamised omadused:

  • Mitmesugused müügipunktid: Kohalolek mitmel platvormil, kus kliendid ostavad
  • Kanalispetsiifilised lähenemisviisid: Kohandatud müügistrateegiad iga platvormi unikaalse sihtrühma jaoks.
  • Laiendatud turujõud: Juurdepääs erinevatele kliendisegmentidele erinevate kanalite kaudu
  • Riskide jaotamine: Vähendatud sõltuvus ühest müügikanalist

Eelised:

  • Suurenenud brändi nähtavus ja kliendihankevõimalused
  • Suurem üldine müügimaht tänu mitmele tuluallikale
  • Juurdepääs populaarsete turgude väljakujunenud kliendibaasile
  • Väärtuslikud kanaliteülesed klienditeadmised ja ostumustrite andmed.

Väljakutsed:

  • Varude haldamine mitmel platvormil
  • Järjepideva hinnakujunduse ja brändi sõnumi säilitamine
  • Kanalispetsiifilised tegevusnõuded ja tasud
  • Erinevate platvormide tehnoloogiate integreerimine

Levinud mitmekanalilised kombinatsioonid hõlmavad kaubamärgiga veebilehti, mis on ühendatud Amazoni, eBay, Walmart Marketplace’i, sotsiaalse müügi Instagramis ja Facebookis ning füüsiliste jaemüügipunktidega.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU