Müüdud kaupade maksumus või lühidalt COGS on seotud rahaga, mida ettevõte kulutab müüdava kraami valmistamiseks. See on nagu pagari retseptikulu – kui palju nad kulutavad koogi küpsetamiseks jahule, suhkrule ja munadele. COGS katab ilmsed kulud: toorained, mis lähevad tootesse, ja palgad, mida makstakse töötajatele, kes seda valmistavad. Kuid see ei hõlma selliseid asju nagu toote reklaamimine või klientidele saatmine. Põhimõtteliselt ütleb COGS teile, kui palju maksab toote loomine, enne kui hakkate muretsema selle müümise või tarnimise pärast. See on ettevõtete jaoks ülioluline number, sest see aitab neil aru saada, kui palju kasumit nad iga müügi pealt tegelikult teenivad.
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.