1 min. lugemist

Mis on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid?

Otse tarbijale (DTC) kaubamärgid on ettevõtted, mis toodavad ja müüvad oma tooteid otse tarbijatele, möödudes traditsioonilistest vahendajatest, nagu hulgimüüjad, turustajad ja jaemüüjad. Need kaubamärgid tegutsevad tavaliselt oma e-kaubanduse platvormide, veebisaitide ja mõnikord füüsiliste kaupluste kaudu, säilitades täieliku kontrolli oma tootearenduse, turunduse, müügi ja kliendisuhete üle.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Otse tarbijale (DTC) kaubamärgid on ettevõtted, mis toodavad ja müüvad oma tooteid otse tarbijatele, möödudes traditsioonilistest vahendajatest, nagu hulgimüüjad, turustajad ja jaemüüjad. Need kaubamärgid tegutsevad tavaliselt oma e-kaubanduse platvormide, veebisaitide ja mõnikord füüsiliste kaupluste kaudu, säilitades täieliku kontrolli oma tootearenduse, turunduse, müügi ja kliendisuhete üle. DTC kaubamärgid keskenduvad sageli tugeva brändiidentiteedi loomisele, isikupärastatud kogemuste pakkumisele ja andmepõhise ülevaate kasutamisele, et rahuldada klientide konkreetseid vajadusi ja eelistusi.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses
7 min. lugemist

TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses

Kas olete kokku puutunud lühendiga KPI? Kui te töötate tulemuslikus turunduses, ei saa te terminit Key Performance Indicators vältida. Kõigile, kes soovivad hinnata oma veebipõhist äri pigem andmete kui intuitsiooni põhjal, on siin põhjalik mõõdikute juhend. Mida KPI-d täpselt tähendavad, milliseid neist peaksite jälgima ja kuidas neid analüüsida?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+