Otse tarbijale (DTC) kaubamärgid on ettevõtted, mis toodavad ja müüvad oma tooteid otse tarbijatele, möödudes traditsioonilistest vahendajatest, nagu hulgimüüjad, turustajad ja jaemüüjad. Need kaubamärgid tegutsevad tavaliselt oma e-kaubanduse platvormide, veebisaitide ja mõnikord füüsiliste kaupluste kaudu, säilitades täieliku kontrolli oma tootearenduse, turunduse, müügi ja kliendisuhete üle. DTC kaubamärgid keskenduvad sageli tugeva brändiidentiteedi loomisele, isikupärastatud kogemuste pakkumisele ja andmepõhise ülevaate kasutamisele, et rahuldada klientide konkreetseid vajadusi ja eelistusi.
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.