Otse tarbijale (DTC) kaubamärgid on ettevõtted, mis toodavad ja müüvad oma tooteid otse tarbijatele, möödudes traditsioonilistest vahendajatest, nagu hulgimüüjad, turustajad ja jaemüüjad. Need kaubamärgid tegutsevad tavaliselt oma e-kaubanduse platvormide, veebisaitide ja mõnikord füüsiliste kaupluste kaudu, säilitades täieliku kontrolli oma tootearenduse, turunduse, müügi ja kliendisuhete üle. DTC kaubamärgid keskenduvad sageli tugeva brändiidentiteedi loomisele, isikupärastatud kogemuste pakkumisele ja andmepõhise ülevaate kasutamisele, et rahuldada klientide konkreetseid vajadusi ja eelistusi.
Suurendage oma TikTok poe tulemuslikkuse tulemust uute kategooriate võrdlusnäitajatega
Alates eilsest, 13. märtsist 2025, viis TikTok lõpule oma poe tulemuslikkuse hindamissüsteemi olulise uuenduse. Uus lähenemine võrdleb nüüd teie müüja tulemuslikkust teiste müüjatega samas tootenimekirja kategoorias, mitte kogu turuga.