1 min. lugemist

Mis on otsingu eesmärk?

Otsingu kavatsus, tuntud ka kui kasutaja kavatsus, viitab kasutaja otsingupäringu põhieesmärgile või eesmärgile. See peegeldab seda, mida kasutaja loodab saavutada, näiteks leida teavet, liikuda konkreetsele veebisaidile, võrrelda tooteid või sooritada ostu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Otsingu kavatsus, tuntud ka kui kasutaja kavatsus, viitab kasutaja otsingupäringu põhieesmärgile või eesmärgile. See peegeldab seda, mida kasutaja loodab saavutada, näiteks leida teavet, liikuda konkreetsele veebisaidile, võrrelda tooteid või sooritada ostu.Otsingu kavatsuse liigid

  1. Informatsiooniline kavatsus: Kasutajad otsivad teadmisi või vastuseid konkreetsetele küsimustele (nt “kuidas küpsetada leiba”).
  2. Navigatsiooniline kavatsus: Kasutajate eesmärk on leida konkreetne veebisait või lehekülg (nt “Facebooki sisselogimine”).
  3. Äriline kavatsus: Kasutajad võrdlevad võimalusi enne otsuse tegemist (nt “parimad nutitelefonid alla 500 euro”).
  4. Tehinguline kavatsus: Kasutajad on valmis tegutsema, sageli sooritavad nad ostu (nt “osta jooksukingad internetist”).

Miks on otsingu kavatsus oluline?Sisu mõistmine ja vastavusse viimine otsingu kavatsusega tagab asjakohasuse, parandab kasutajate rahulolu ja suurendab SEO tulemuslikkust. Google seab esikohale sisu, mis vastab kasutaja kavatsusele, mistõttu on see otsingutulemustes järjestamise seisukohalt kriitilise tähtsusega.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU