1 min. lugemist

Mis on partii-ja-blast turundus?

Partiiturundus on identsete turundussõnumite saatmine korraga tervesse andmebaasi ilma segmenteerimise või isikupärastamiseta. Kuidas see töötab: Ettevõte saadab kõigile tellijatele samaaegselt sama e-kirja, SMS-i või tõuketeate, olenemata nende eelistustest, käitumisest või ostuajaloost.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Partiiturundus on identsete turundussõnumite saatmine korraga tervesse andmebaasi ilma segmenteerimise või isikupärastamiseta.

Kuidas see töötab: Ettevõte saadab kõigile tellijatele samaaegselt sama e-kirja, SMS-i või tõuketeate, olenemata nende eelistustest, käitumisest või ostuajaloost.

Näide: Moemüüja saadab kogu oma nimekirjale 100 000 e-kirja “20% ALLAHINDLUS KÕIGEST!” – olenemata sellest, kas keegi ostis viimati meeste kingi, naiste kleite või pole kunagi ostu sooritanud.

Miks see ebaõnnestub:

  • Saajad saavad ebaolulisi pakkumisi
  • Kliendid tunnevad end numbrina andmebaasis
  • SAP Emarsysi 2025. aasta kliendilojaalsuse indeksi kohaselt ütleb 23% tarbijatest, et partiiturundus kahjustab aktiivselt nende brändilojaalsust
  • Madal kaasamismäär ja kõrge tellimusest loobumise määr

Vastupidi: isikupärastatud turundus Segmenteerimine käitumise, eelistuste ja ajastuse alusel: “Tere Sarah, märkasime, et vaatasite eile jooksujalatseid. Siin on teie ostukorvis olevalt Nike’i paarilt 15% allahindlust.”

Reaalne näide: Üldine: “Suvemüük – 50% soodsamalt!” Isikupärastatud: “Teie lemmikbränd Patagonia andis just välja uue matkavarustuse. Siin on varajane juurdepääs.”

Batch-and-blast karjub sama sõnumit läbi ruupori rahvahulgale. Isikupärastamine on individuaalsete vestluste pidamine.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge