1 min. lugemist

Mis on Pay Per Action (PPA)?

Provisjonimudel, kus partneritele makstakse konkreetse tegevuse eest (nt registreerumine, allalaadimine). Selline tulemuspõhine lähenemine tagab, et kaupmehed maksavad ainult siis, kui soovitud tulemused toimuvad.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Provisjonimudel, kus partneritele makstakse konkreetse tegevuse eest (nt registreerumine, allalaadimine). Selline tulemuspõhine lähenemine tagab, et kaupmehed maksavad ainult siis, kui soovitud tulemused toimuvad. Tegevuste hulka võivad kuuluda vormide täitmine, konto loomine, rakenduse paigaldamine või e-posti tellimine. PPA-mudelid viivad partnerite stiimulid vastavusse kaupmehe eesmärkidega, keskendudes pigem kvaliteedile kui liikluse kvantiteedile. Erinevalt pay-per-click’ist vähendab PPA pettuse ja raisku läinud reklaamikulutuste riski, kuna hüvitis sõltub väärtuslikust kasutaja kaasamisest. See mudel on eriti populaarne finantsteenuste, tellimusettevõtete ja mobiilirakenduste turunduse puhul, kus konkreetsed kasutajate tegevused aitavad otseselt kaasa ärieesmärkide saavutamisele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU