1 min. lugemist

Mis on Pay Per Action (PPA)?

Provisjonimudel, kus partneritele makstakse konkreetse tegevuse eest (nt registreerumine, allalaadimine). Selline tulemuspõhine lähenemine tagab, et kaupmehed maksavad ainult siis, kui soovitud tulemused toimuvad.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Provisjonimudel, kus partneritele makstakse konkreetse tegevuse eest (nt registreerumine, allalaadimine). Selline tulemuspõhine lähenemine tagab, et kaupmehed maksavad ainult siis, kui soovitud tulemused toimuvad. Tegevuste hulka võivad kuuluda vormide täitmine, konto loomine, rakenduse paigaldamine või e-posti tellimine. PPA-mudelid viivad partnerite stiimulid vastavusse kaupmehe eesmärkidega, keskendudes pigem kvaliteedile kui liikluse kvantiteedile. Erinevalt pay-per-click’ist vähendab PPA pettuse ja raisku läinud reklaamikulutuste riski, kuna hüvitis sõltub väärtuslikust kasutaja kaasamisest. See mudel on eriti populaarne finantsteenuste, tellimusettevõtete ja mobiilirakenduste turunduse puhul, kus konkreetsed kasutajate tegevused aitavad otseselt kaasa ärieesmärkide saavutamisele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU