1 min. lugemist

Mis on peata e-kaubandus?

Headless E-commerce on arhitektuur, mis eraldab front-end esitluskihi (“pea”) back-end e-kaubanduse funktsionaalsusest, mis on ühendatud APIde kaudu. Selline lahutatud lähenemisviis võimaldab ettevõtetel luua kohandatud ostukogemusi mitmes kokkupuutepunktis ilma traditsiooniliste platvormide piiranguteta.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Headless E-commerce on arhitektuur, mis eraldab front-end esitluskihi (“pea”) back-end e-kaubanduse funktsionaalsusest, mis on ühendatud APIde kaudu. Selline lahutatud lähenemisviis võimaldab ettevõtetel luua kohandatud ostukogemusi mitmes kokkupuutepunktis ilma traditsiooniliste platvormide piiranguteta.

Peamised omadused:

  • Lahutatud arhitektuur: Front-end ja back-end süsteemid toimivad sõltumatult.
  • API-first lähenemine: Kogu suhtlus toimub APIde kaudu
  • Omnikanalite võimekus: Kasutusele võtmine veebisaitidel, mobiilirakendustes, sotsiaalkaubanduses ja mujal.
  • Paindlik tehnoloogiapakett: Vabadus kasutada eelistatud front-end raamistikke.

Eelised:

  • Parem arendajakogemus
  • Kiirem innovatsioon ja uuendused
  • Parem jõudlus ja lehekülje laadimise kiirus
  • Parem skaleeritavus
  • Tulevikukindlus uute kliendipunktide jaoks

Populaarsed peata kaubanduslahendused on Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (peata võimalus), Shopify Plus (peata võimalused) ja Fabric.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU