1 min. lugemist

Mis on peata e-kaubandus?

Headless E-commerce on arhitektuur, mis eraldab front-end esitluskihi (“pea”) back-end e-kaubanduse funktsionaalsusest, mis on ühendatud APIde kaudu. Selline lahutatud lähenemisviis võimaldab ettevõtetel luua kohandatud ostukogemusi mitmes kokkupuutepunktis ilma traditsiooniliste platvormide piiranguteta.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Headless E-commerce on arhitektuur, mis eraldab front-end esitluskihi (“pea”) back-end e-kaubanduse funktsionaalsusest, mis on ühendatud APIde kaudu. Selline lahutatud lähenemisviis võimaldab ettevõtetel luua kohandatud ostukogemusi mitmes kokkupuutepunktis ilma traditsiooniliste platvormide piiranguteta.

Peamised omadused:

  • Lahutatud arhitektuur: Front-end ja back-end süsteemid toimivad sõltumatult.
  • API-first lähenemine: Kogu suhtlus toimub APIde kaudu
  • Omnikanalite võimekus: Kasutusele võtmine veebisaitidel, mobiilirakendustes, sotsiaalkaubanduses ja mujal.
  • Paindlik tehnoloogiapakett: Vabadus kasutada eelistatud front-end raamistikke.

Eelised:

  • Parem arendajakogemus
  • Kiirem innovatsioon ja uuendused
  • Parem jõudlus ja lehekülje laadimise kiirus
  • Parem skaleeritavus
  • Tulevikukindlus uute kliendipunktide jaoks

Populaarsed peata kaubanduslahendused on Commercetools, Elastic Path, BigCommerce (peata võimalus), Shopify Plus (peata võimalused) ja Fabric.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU