1 min. lugemist

Mis on QR-koodiga maksmine?

QR-koodiga maksmine on mobiilimakseviis, mille puhul tehingud algatatakse QR-koodi skaneerimisega nutitelefoniga. Need koodid, mis on lühend kiirreaktsioonikoodidest, salvestavad maksmisega seotud teavet masinloetaval kujul, võimaldades kiireid ja turvalisi kontaktivabasid makseid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

QR-koodiga maksmine on mobiilimakseviis, mille puhul tehingud algatatakse QR-koodi skaneerimisega nutitelefoniga. Need koodid, mis on lühend kiirreaktsioonikoodidest, salvestavad maksmisega seotud teavet masinloetaval kujul, võimaldades kiireid ja turvalisi kontaktivabasid makseid. On kaks peamist lähenemisviisi:

  • Kaupmehe esitatud QR-koodid: Kaupmees kuvab QR-koodi, mis sisaldab makseandmeid. Kliendid skaneerivad selle, sisestavad summa ja kinnitavad tehingu oma mobiilikoti või rakenduse kaudu.
  • Kliendi poolt esitatavad QR-koodid: Klient genereerib oma makserakendusest QR-koodi, mida kaupmees skaneerib makse töötlemiseks.

Selle meetodi puhul ei ole vaja traditsioonilist infrastruktuuri, nagu makseterminalid või kaardid, ning see pakub ettevõtetele selliseid eeliseid nagu lihtsus, kiirus ja väiksemad kulud.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU