1 min. lugemist

Mis on QR-koodiga maksmine?

QR-koodiga maksmine on mobiilimakseviis, mille puhul tehingud algatatakse QR-koodi skaneerimisega nutitelefoniga. Need koodid, mis on lühend kiirreaktsioonikoodidest, salvestavad maksmisega seotud teavet masinloetaval kujul, võimaldades kiireid ja turvalisi kontaktivabasid makseid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

QR-koodiga maksmine on mobiilimakseviis, mille puhul tehingud algatatakse QR-koodi skaneerimisega nutitelefoniga. Need koodid, mis on lühend kiirreaktsioonikoodidest, salvestavad maksmisega seotud teavet masinloetaval kujul, võimaldades kiireid ja turvalisi kontaktivabasid makseid. On kaks peamist lähenemisviisi:

  • Kaupmehe esitatud QR-koodid: Kaupmees kuvab QR-koodi, mis sisaldab makseandmeid. Kliendid skaneerivad selle, sisestavad summa ja kinnitavad tehingu oma mobiilikoti või rakenduse kaudu.
  • Kliendi poolt esitatavad QR-koodid: Klient genereerib oma makserakendusest QR-koodi, mida kaupmees skaneerib makse töötlemiseks.

Selle meetodi puhul ei ole vaja traditsioonilist infrastruktuuri, nagu makseterminalid või kaardid, ning see pakub ettevõtetele selliseid eeliseid nagu lihtsus, kiirus ja väiksemad kulud.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Loe artiklit
Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.
6 min. lugemist

Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.

Vähesed tööstusharud sobivad nii hästi tehisintellekti kasutuselevõtuks kui e-kaubandus, nii tegevuse tõhususe kui ka kliendiga seotud protsesside osas. Selles artiklis uurime e-kaubanduse tehisintellekti abil automatiseerimise võimalusi. Uurime, kuidas tehisintellekt muudab online- jaekaubanduse maastikku, parandades kõike alates varude haldamisest kuni personaliseeritud kliendikogemusteni. E-kaubanduse platvormid võtavad kasutusele tehisintellekti juhitud uuendusi, et suurendada tegevuse tõhusust, vähendada kulusid ja […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+