2 min. lugemist

Mis on reklaami jaoks valmistatud (MFA)?

Reklaami jaoks loodud veebisaidid(Made-for-Advertising, MFA ) viitavad veebisaitidele, mis on loodud peamiselt reklaamitulu saamiseks, mitte väärtusliku sisu või tõelise kasutajakogemuse pakkumiseks. Sellistel saitidel on tavaliselt järgmised omadused: madala kvaliteediga või õhuke sisu, mis võib olla tehisintellekti abil loodud, plagieeritud või minimaalselt toimetatud.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Reklaami jaoks loodud veebisaidid(Made-for-Advertising, MFA ) viitavad veebisaitidele, mis on loodud peamiselt reklaamitulu saamiseks, mitte väärtusliku sisu või tõelise kasutajakogemuse pakkumiseks. Sellistel saitidel on tavaliselt järgmised omadused:

  • madala kvaliteediga või õhuke sisu, mis võib olla tehisintellekti abil loodud, plagieeritud või minimaalselt toimetatud.
  • liigne reklaami paigutamine, mis domineerib kasutajaliideses.
  • Kujundusmustrid, mis maksimeerivad reklaami vaatamist (nt slaidiesitlused, mis nõuavad mitu klõpsu).
  • Sisu, mis on loodud spetsiaalselt otsinguliikluse ligimeelitamiseks, kuid pakub vähe väärtust.
  • kõrge reklaami ja sisu suhe võrreldes seaduslike kirjastajatega

MFA-saidid on digitaalse reklaami ökosüsteemi jaoks problemaatilised, sest nad:

  1. Tühjendavad reklaamieelarvet, kuna meelitavad ligi muljeid, mis on vähe tõelise publikuga seotud.
  2. Loovad kehva kasutajakogemuse, mis võib kahjustada brändi tajumist.
  3. vähendavad programmilise reklaami tõhusust
  4. kasutavad sageli pettuse taktikat, et näida seaduslikumad kui nad tegelikult on.

Nagu tõlgitud artiklis mainitud, moodustasid makromajanduslikud veebisaidid ligikaudu 13% programmilise reklaami kulutustest 2024. aasta teises kvartalis, mis kujutab endast märkimisväärset osa potentsiaalselt raisatud reklaamikulutustest. Genereeriva tehisintellekti tõus on muutnud nende saitide loomise veelgi lihtsamaks, kuna sisu saab massiliselt toota. Reklaamijad ja agentuurid kasutavad üha enam brändi turvalisuse ja kvaliteedi mõõtmise vahendeid, et tuvastada ja vältida neid saite oma meediaostude puhul.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+