1 min. lugemist

Mis on retargeting?

Uuesti suunamine (ka remarketing) on digitaalse reklaami strateegia, mis on suunatud kasutajatele, kes on varem külastanud veebilehte või suhelnud kaubamärgiga, kuid lahkusid soovitud tegevust sooritamata. See meetod kasutab brauseriküpsiseid või pikslijälgimist, et tuvastada need külastajad ja pakkuda neile kohandatud reklaame, kui nad sirvivad teisi veebisaite, kasutavad sotsiaalmeediat või teevad veebiotsinguid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Uuesti suunamine (ka remarketing) on digitaalse reklaami strateegia, mis on suunatud kasutajatele, kes on varem külastanud veebilehte või suhelnud kaubamärgiga, kuid lahkusid soovitud tegevust sooritamata. See meetod kasutab brauseriküpsiseid või pikslijälgimist, et tuvastada need külastajad ja pakkuda neile kohandatud reklaame, kui nad sirvivad teisi veebisaite, kasutavad sotsiaalmeediat või teevad veebiotsinguid.

Peamised omadused:

  • Käitumuslik suunamine: Reklaamid, mis põhinevad kasutajate konkreetsel suhtlusel veebisaidiga.
  • Küpsistel põhinev jälgimine: Tehnoloogia, mis tuvastab varasemad külastajad kogu veebis
  • Segmenteeritud kampaaniad: Erinevad sõnumid kasutajatele eri etappidel.
  • Mitmeplatvormiline levik: Võimalus võtta uuesti ühendust potentsiaalsete klientidega erinevates veebikanalites.

Eelised:

  • Kõrgemad konversioonimäärad kui tavalise display-reklaami puhul
  • Vähendatud ostukorvist loobumine, kuna ostjatele tuletatakse meelde, milliseid tooteid nad on vaadanud.
  • Suurenenud kaubamärgi meeldetuletus tänu korduvale kokkupuutele
  • Tõhusamad reklaamikulutused, kuna keskendutakse eelkvalifitseeritud väljavaadetele.

Levinud retargetingitüübid on toote retargeting (konkreetsete vaadatud toodete näitamine), ostukorvist loobumise retargeting (ostmata jäänud toodete meeldetuletamine) ja ristmüügi retargeting (varasematele ostjatele täiendavate toodete soovitamine).

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks
5 min. lugemist

Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks

Siin on platvormi uuendus, mis muudab miljonite inimeste videote jagamise viisi. Kuna Facebook lihtsustab videote loomist, teatasid nad äsja, et lähikuudel muutub iga platvormile üleslaetud video automaatselt rulliks. Enam ei pea valima formaatide vahel – nüüd on kõik ühtlustatud. Võtame lahti, mida see samm tegelikult tähendab kõigi jaoks, kes loovad sisu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised
3 min. lugemist

Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised

Microsoft Advertising avaldas just oma viimaste kuude suurimad uuendused, mis käsitlevad peamisi probleeme, mis on reklaamijaid pettunud. Need muudatused võivad lõpuks muuta platvormi tõsiseltvõetavaks Google Ads’i alternatiiviks. Alates uuendatud aruandlusest kuni suurte Performance Maxi loogika muutusteni ja täiustatud platvormideülese impordini – siin on, mis on teie kampaaniate jaoks oluline.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+