1 min. lugemist

Mis on retargeting?

Uuesti suunamine (ka remarketing) on digitaalse reklaami strateegia, mis on suunatud kasutajatele, kes on varem külastanud veebilehte või suhelnud kaubamärgiga, kuid lahkusid soovitud tegevust sooritamata. See meetod kasutab brauseriküpsiseid või pikslijälgimist, et tuvastada need külastajad ja pakkuda neile kohandatud reklaame, kui nad sirvivad teisi veebisaite, kasutavad sotsiaalmeediat või teevad veebiotsinguid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Uuesti suunamine (ka remarketing) on digitaalse reklaami strateegia, mis on suunatud kasutajatele, kes on varem külastanud veebilehte või suhelnud kaubamärgiga, kuid lahkusid soovitud tegevust sooritamata. See meetod kasutab brauseriküpsiseid või pikslijälgimist, et tuvastada need külastajad ja pakkuda neile kohandatud reklaame, kui nad sirvivad teisi veebisaite, kasutavad sotsiaalmeediat või teevad veebiotsinguid.

Peamised omadused:

  • Käitumuslik suunamine: Reklaamid, mis põhinevad kasutajate konkreetsel suhtlusel veebisaidiga.
  • Küpsistel põhinev jälgimine: Tehnoloogia, mis tuvastab varasemad külastajad kogu veebis
  • Segmenteeritud kampaaniad: Erinevad sõnumid kasutajatele eri etappidel.
  • Mitmeplatvormiline levik: Võimalus võtta uuesti ühendust potentsiaalsete klientidega erinevates veebikanalites.

Eelised:

  • Kõrgemad konversioonimäärad kui tavalise display-reklaami puhul
  • Vähendatud ostukorvist loobumine, kuna ostjatele tuletatakse meelde, milliseid tooteid nad on vaadanud.
  • Suurenenud kaubamärgi meeldetuletus tänu korduvale kokkupuutele
  • Tõhusamad reklaamikulutused, kuna keskendutakse eelkvalifitseeritud väljavaadetele.

Levinud retargetingitüübid on toote retargeting (konkreetsete vaadatud toodete näitamine), ostukorvist loobumise retargeting (ostmata jäänud toodete meeldetuletamine) ja ristmüügi retargeting (varasematele ostjatele täiendavate toodete soovitamine).

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+