Rikkalik koodilõik on laiendatud koodilõik otsingutulemustes, mis pakub kasutajatele rohkem teavet kui tavaline otsingutulemus. See on täiustatud koodilõik, mis kuvab lehel struktureeritud andmetest ekstraktitud täiendavaid andmeid.
Tavaline otsingutulemus sisaldab ainult lehe pealkirja, URL-i ja lühikirjeldust. Rikkalik koodilõik sisaldab lisateavet, mis aitab kasutajatel saada paremat ülevaadet juba otse otsingutulemites. Näiteks e-kaubanduse saitide puhul võib rikkalik koodilõik sisaldada toote hinda, selle kättesaadavust ja arvustuste arvu, mis võib suurendada tõenäosust, et kasutaja klõpsab tulemusel.
Rikkalik koodilõik on õigesti rakendatud struktureeritud andmete tulemus (näiteks toote märgistuse kaudu) ja võib märkimisväärselt parandada lehe nähtavust ja atraktiivsust otsingumootoris. Ettevõtete jaoks tähendab see suuremat võimalust saada liiklust orgaanilisest otsingust, kuna rikkalike koodilõikudega otsingutulemused on tavaliselt kaasahaaravamad ja informatiivsemad.
Google’i tööriista abil saate kontrollida, kuidas teie veebisaidil läheb.