1 min. lugemist

Mis on ristmüük?

Ristmüük on müügitaktika, mis hõlmab olemasolevatele klientidele täiendavate toodete või teenuste pakkumist. Ülesmüük on sarnane taktika, kuid eesmärgiga pakkuda kallimat toodet.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Ristmüük on müügitaktika, mis hõlmab olemasolevatele klientidele täiendavate toodete või teenuste pakkumist. Ülesmüük on sarnane taktika, kuid eesmärgiga pakkuda kallimat toodet. Ristmüügis ei pea toode olema kallim, vaid võib olla aksessuaar. Näiteks ostab klient mobiiltelefoni ja müüja pakub lisatarvikuid, nagu mobiiltelefoni ümbris või mälukaart. Selline ristmüük ei kehti mitte ainult e-poodidele, kus ostu sooritamise ajal saab kuvada täiendavaid tooteid või teenuseid, vaid ka tavamüügile, kus müüja pakub täiendavaid tooteid või teenuseid otse ostjale.

 

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali
2 min. lugemist

AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali

Ükski tehnoloogia ei mõjuta praegu ärimaailma nii põhjalikult kui tehisintellekt. Pidevalt tekib uusi vahendeid ja üha rohkem ettevõtteid integreerib neid oma protsessidesse. Tehisintellekt teeb laineid ka e-kaubanduses – alates sisu loomisest ja tootesoovitustest kuni täiustatud klienditoe ja pettuste ennetamiseni. Tehisintellektipõhised tööriistad optimeerivad olemasolevaid töövooge ja avavad täiesti uusi võimalusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Õppe sisu on Steamrolling Search
5 min. lugemist

Õppe sisu on Steamrolling Search

Kuni viimase ajani oli täiesti loomulik sisestada küsimusi ja päringuid otsingumootorisse. Tänapäeval on olukord muutunud. Lisaks sellele, et tehisintellekt siseneb mängu, otsivad inimesed üha enam vastuseid otse sotsiaalmeediast. Google’i asemel avavad nad TikToki või Instagrami ja ootavad kiireid ja praktilisi selgitusi, ideaalis lühikese video vormis. Seda tüüpi sisu, mida nimetatakse õppesisuks, mängib nüüd ostuotsuste tegemisel […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4
11 min. lugemist

Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4

Google Analytics 4 ei ole lihtsalt üks uus versioon Google Analyticsist, vaid täiesti uus lähenemine kasutajaandmete analüüsimisele. See pakub mitmeid täiustatud funktsioone, mis võimaldavad tõhusamalt töötada andmetega ja saada sügavamaid teadmisi külastajate käitumisest. Kui soovite saada täpsemat teavet oma klientide kohta ja optimeerida oma turunduskampaaniaid, on aeg tutvuda GA4 täiustatud funktsioonidega.

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+