1 min. lugemist

Mis on ristmüük?

Ristmüük on müügitaktika, mis hõlmab olemasolevatele klientidele täiendavate toodete või teenuste pakkumist. Ülesmüük on sarnane taktika, kuid eesmärgiga pakkuda kallimat toodet.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Ristmüük on müügitaktika, mis hõlmab olemasolevatele klientidele täiendavate toodete või teenuste pakkumist. Ülesmüük on sarnane taktika, kuid eesmärgiga pakkuda kallimat toodet. Ristmüügis ei pea toode olema kallim, vaid võib olla aksessuaar. Näiteks ostab klient mobiiltelefoni ja müüja pakub lisatarvikuid, nagu mobiiltelefoni ümbris või mälukaart. Selline ristmüük ei kehti mitte ainult e-poodidele, kus ostu sooritamise ajal saab kuvada täiendavaid tooteid või teenuseid, vaid ka tavamüügile, kus müüja pakub täiendavaid tooteid või teenuseid otse ostjale.

 

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge