Konkreetne: Eesmärgid peaksid olema selged ja täpsed, mitte ebamäärased. Mõõdetav: teil peaks olema võimalik kvantifitseerida või vähemalt omada mingit viisi edusammude mõõtmiseks.
Saavutatav: Eesmärgid peaksid olema realistlikud ja saavutatavad, arvestades teie ressursse ja piiranguid.
Asjakohased: Eesmärk peaks olema kooskõlas laiemate eesmärkidega ja olema väärt.
Ajaliselt piiritletud: Eesmärgi saavutamiseks peaks olema konkreetne ajakava.
See raamistik aitab luua täpselt määratletud eesmärke, mille saavutamine on tõenäolisem. Näiteks selle asemel, et öelda “Ma tahan müüki suurendada”, oleks SMART-eesmärk “Suurendage igakuist müügitulu järgmise kvartali jooksul 15%, käivitades kaks uut tootesarja ja laiendades meie e-posti turunduskampaaniat.” SMART-eesmärkide kasutamine võib parandada keskendumist, suurendada motivatsiooni ja pakkuda selget teed edule nii isiklikus kui ka professionaalses kontekstis. Need aitavad muuta ebamäärased kavatsused konkreetseteks tegevuskavadeks.