1 min. lugemist

Mis on SMART-eesmärgid?

SMART-eesmärgid on raamistik tõhusate eesmärkide seadmiseks. Akronüüm SMART tähistab:

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

 

Konkreetne: Eesmärgid peaksid olema selged ja täpsed, mitte ebamäärased. Mõõdetav: teil peaks olema võimalik kvantifitseerida või vähemalt omada mingit viisi edusammude mõõtmiseks.

Saavutatav: Eesmärgid peaksid olema realistlikud ja saavutatavad, arvestades teie ressursse ja piiranguid.

Asjakohased: Eesmärk peaks olema kooskõlas laiemate eesmärkidega ja olema väärt.

Ajaliselt piiritletud: Eesmärgi saavutamiseks peaks olema konkreetne ajakava.

See raamistik aitab luua täpselt määratletud eesmärke, mille saavutamine on tõenäolisem. Näiteks selle asemel, et öelda “Ma tahan müüki suurendada”, oleks SMART-eesmärk “Suurendage igakuist müügitulu järgmise kvartali jooksul 15%, käivitades kaks uut tootesarja ja laiendades meie e-posti turunduskampaaniat.” SMART-eesmärkide kasutamine võib parandada keskendumist, suurendada motivatsiooni ja pakkuda selget teed edule nii isiklikus kui ka professionaalses kontekstis. Need aitavad muuta ebamäärased kavatsused konkreetseteks tegevuskavadeks.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+