1 min. lugemist

Mis on SMART-eesmärgid?

SMART-eesmärgid on raamistik tõhusate eesmärkide seadmiseks. Akronüüm SMART tähistab:

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

 

Konkreetne: Eesmärgid peaksid olema selged ja täpsed, mitte ebamäärased. Mõõdetav: teil peaks olema võimalik kvantifitseerida või vähemalt omada mingit viisi edusammude mõõtmiseks.

Saavutatav: Eesmärgid peaksid olema realistlikud ja saavutatavad, arvestades teie ressursse ja piiranguid.

Asjakohased: Eesmärk peaks olema kooskõlas laiemate eesmärkidega ja olema väärt.

Ajaliselt piiritletud: Eesmärgi saavutamiseks peaks olema konkreetne ajakava.

See raamistik aitab luua täpselt määratletud eesmärke, mille saavutamine on tõenäolisem. Näiteks selle asemel, et öelda “Ma tahan müüki suurendada”, oleks SMART-eesmärk “Suurendage igakuist müügitulu järgmise kvartali jooksul 15%, käivitades kaks uut tootesarja ja laiendades meie e-posti turunduskampaaniat.” SMART-eesmärkide kasutamine võib parandada keskendumist, suurendada motivatsiooni ja pakkuda selget teed edule nii isiklikus kui ka professionaalses kontekstis. Need aitavad muuta ebamäärased kavatsused konkreetseteks tegevuskavadeks.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU