1 min. lugemist

Mis on SMART-eesmärgid?

SMART-eesmärgid on raamistik tõhusate eesmärkide seadmiseks. Akronüüm SMART tähistab:

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

 

Konkreetne: Eesmärgid peaksid olema selged ja täpsed, mitte ebamäärased. Mõõdetav: teil peaks olema võimalik kvantifitseerida või vähemalt omada mingit viisi edusammude mõõtmiseks.

Saavutatav: Eesmärgid peaksid olema realistlikud ja saavutatavad, arvestades teie ressursse ja piiranguid.

Asjakohased: Eesmärk peaks olema kooskõlas laiemate eesmärkidega ja olema väärt.

Ajaliselt piiritletud: Eesmärgi saavutamiseks peaks olema konkreetne ajakava.

See raamistik aitab luua täpselt määratletud eesmärke, mille saavutamine on tõenäolisem. Näiteks selle asemel, et öelda “Ma tahan müüki suurendada”, oleks SMART-eesmärk “Suurendage igakuist müügitulu järgmise kvartali jooksul 15%, käivitades kaks uut tootesarja ja laiendades meie e-posti turunduskampaaniat.” SMART-eesmärkide kasutamine võib parandada keskendumist, suurendada motivatsiooni ja pakkuda selget teed edule nii isiklikus kui ka professionaalses kontekstis. Need aitavad muuta ebamäärased kavatsused konkreetseteks tegevuskavadeks.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas
3 min. lugemist

Otse tarbijale suunatud kaubamärkide (DTC) tõus Euroopas

Viimastel aastatel on otse tarbijale (DTC) kaubamärgid Euroopas märkimisväärselt populaarsust kogunud. See ärimudel, mis hõlmab kaubamärke, mis müüvad oma veebikanalite kaudu otse klientidele, läheb tõhusalt mööda traditsioonilistest jaemüügivahendajatest, nagu kaubamajad või turuplatsid. Sellest tulenevalt on DTC kaubamärgid jaemüügimaastikku põhjalikult ümber kujundanud, keskendudes isikupärastatud kogemustele, sihtides nišiturge ja luues tugeva kaubamärgi identiteedi. Lisaks võimaldab nende otsene […]

Loe artiklit
Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses
5 min. lugemist

Facebook juhib sotsiaalset kaubandust: platvormi suundumused sotsiaalses kaubanduses

Hoolimata kasvavast entusiasmist ja märkimisväärsetest investeeringutest sotsiaalmeedia ostlemisse (sotsiaalne kaubandus) lääne turgudel, ei ole see uuenduslik segu suhtlusvõrgustikest ja e-kaubandusest veel saavutanud kõlavat edu, mida tööstuse eksperdid ja platvormiarendajad algselt ootasid. Kontseptsioon osta tooteid otse sotsiaalmeedia platvormide kaudu on lääne tarbijate uudishimu ja ettevaatusega kokku puutunud, mille tulemuseks on oodatust aeglasem kasutuselevõtu määr. Siiski on […]

Loe artiklit
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+