1 min. lugemist

Mis on SWOT-analüüs?

SWOT-analüüs on strateegiline vahend, mida kasutatakse organisatsiooni sisemiste tugevate ja nõrkade külgede ning väliste võimaluste ja ohtude kindlakstegemiseks ja hindamiseks. See aitab ettevõtetel ja üksikisikutel teha teadlikke otsuseid, hinnates edu ja riske mõjutavaid tegureid.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

SWOT-analüüs on strateegiline vahend, mida kasutatakse organisatsiooni sisemiste tugevate ja nõrkade külgede ning väliste võimaluste ja ohtude kindlakstegemiseks ja hindamiseks. See aitab ettevõtetel ja üksikisikutel teha teadlikke otsuseid, hinnates edu ja riske mõjutavaid tegureid. SWOT-analüüs on raamistik, mis uurib sisemisi tegureid (tugevad ja nõrgad küljed) ja väliseid tegureid (võimalused ja ohud), et suunata strateegilist planeerimist ja otsuste tegemist. See annab selge pildi konkurentsieelistest ja väljakutsetest, aidates kaasa tõhusate strateegiate väljatöötamisele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU