SWOT-analüüs on strateegiline vahend, mida kasutatakse organisatsiooni sisemiste tugevate ja nõrkade külgede ning väliste võimaluste ja ohtude kindlakstegemiseks ja hindamiseks. See aitab ettevõtetel ja üksikisikutel teha teadlikke otsuseid, hinnates edu ja riske mõjutavaid tegureid. SWOT-analüüs on raamistik, mis uurib sisemisi tegureid (tugevad ja nõrgad küljed) ja väliseid tegureid (võimalused ja ohud), et suunata strateegilist planeerimist ja otsuste tegemist. See annab selge pildi konkurentsieelistest ja väljakutsetest, aidates kaasa tõhusate strateegiate väljatöötamisele.
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.