1 min. lugemist

Mis on tellimusmudel?

Tellimusmudel on korduva tuluga ärimeetod, mille puhul kliendid maksavad regulaarsete ajavahemike järel (igakuiselt, kvartaalselt või kord aastas) toodete, teenuste või sisu pideva kasutamise eest. See mudel muudab ühekordsed ostud prognoositavateks pikaajalisteks kliendisuheteks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Tellimusmudel on korduva tuluga ärimeetod, mille puhul kliendid maksavad regulaarsete ajavahemike järel (igakuiselt, kvartaalselt või kord aastas) toodete, teenuste või sisu pideva kasutamise eest. See mudel muudab ühekordsed ostud prognoositavateks pikaajalisteks kliendisuheteks.

Peamised omadused:

  • Korduv arveldamine: Automatiseeritud, korrapärane maksete kogumine
  • Mitmeklassilised hinnakujundusvõimalused: Erinevad teenusetasemed erinevate hinnapunktidega
  • Säilitamise fookus: Rõhuasetus kliendi rahulolule, et vähendada kliendivoolavust.
  • Väärtuse järjepidevus: Toodete või teenuste pidev tarnimine

Kasu:

  • Prognoositavad tuluvood
  • Kõrgem kliendi eluaegne väärtus
  • Parem rahavoogude planeerimine
  • Sügavamad kliendisuhted
  • Andmerikas klienditeave

Populaarsete tellimusmeetodite hulka kuuluvad kureeritud tootekarbid, tarbekaupade täiendamise teenused, juurdepääsupõhised liikmemaksud ja tarkvara kui teenus (SaaS) pakkumised.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU