Veebiostuliidese disain, mida sageli nimetatakse e-kaubanduse kasutajaliideseks, keskendub digitaalse poefassaadi külastavatele klientidele vaevatu ja meeldiva teekonna loomisele. See distsipliin hõlmab veebisaidi paigutuste läbimõeldud arendamist, sirvimise ja toote avastamise tööriistade täiustamist ning ostutöövoo täiustamist. Lõppeesmärk on luua intuitiivne platvorm, mis prognoosib ja täidab ostlejate nõudeid kogu nende veebipõhise jaemüügikogemuse jooksul.
5 talendihankesaladust, mis tegelikult töötavad 2025. aastal (mitte see, mida kõik teised teevad)
On põhjus, miks teatud ettevõtetel on kandidaadid järjekorras, samal ajal kui teised võitlevad talentide leidmisega isegi põhiliste rollide jaoks. See ei ole see, mida te arvate. Ventsislava Nikolova tegi sadade värbamismeeskondadega koostööd tehes kindlaks, mis täpselt eristab ettevõtteid, mis meelitavad ligi suurepäraseid talente, nendest, mis ei suuda. Lõhe on suurem, kui te arvata oskate.