Põrkemäär on inimeste osakaal, kes lahkuvad veebisaidilt pärast ühe lehe lugemist ilma suhtlemata või täiendavatele saitidele minemata. See näitab, kui huvitav ja asjakohane on esimene leht külastajate nõudmistele ja ootustele. Mitu korda tähendab kõrge põrkemäär, et külastajad ei olnud piisavalt huvitatud, et ringi liikuda, või ei leidnud seda, mida nad tahtsid. Kasutajakogemuse parandamiseks, sisu optimeerimiseks ja kasutajate julgustamiseks kauemaks jääma või veebisaidile sügavamalt uurima – kõik lõppeesmärgiga tõsta üldist seotust ja konversioonimäärasid – uurivad turundajad ja veebimeistrid põrkemäärasid.
AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali
Ükski tehnoloogia ei mõjuta praegu ärimaailma nii põhjalikult kui tehisintellekt. Pidevalt tekib uusi vahendeid ja üha rohkem ettevõtteid integreerib neid oma protsessidesse. Tehisintellekt teeb laineid ka e-kaubanduses – alates sisu loomisest ja tootesoovitustest kuni täiustatud klienditoe ja pettuste ennetamiseni. Tehisintellektipõhised tööriistad optimeerivad olemasolevaid töövooge ja avavad täiesti uusi võimalusi.