1 min. lugemist

Põrkemäär

Põrkemäär on inimeste osakaal, kes lahkuvad veebisaidilt pärast ühe lehe lugemist ilma suhtlemata või täiendavatele saitidele minemata. See näitab, kui huvitav ja asjakohane on esimene leht külastajate nõudmistele ja ootustele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Põrkemäär on inimeste osakaal, kes lahkuvad veebisaidilt pärast ühe lehe lugemist ilma suhtlemata või täiendavatele saitidele minemata. See näitab, kui huvitav ja asjakohane on esimene leht külastajate nõudmistele ja ootustele. Mitu korda tähendab kõrge põrkemäär, et külastajad ei olnud piisavalt huvitatud, et ringi liikuda, või ei leidnud seda, mida nad tahtsid. Kasutajakogemuse parandamiseks, sisu optimeerimiseks ja kasutajate julgustamiseks kauemaks jääma või veebisaidile sügavamalt uurima – kõik lõppeesmärgiga tõsta üldist seotust ja konversioonimäärasid – uurivad turundajad ja veebimeistrid põrkemäärasid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali
2 min. lugemist

AI e-kaubanduses: Online kauplused jätavad tähelepanuta väärtusliku potentsiaali

Ükski tehnoloogia ei mõjuta praegu ärimaailma nii põhjalikult kui tehisintellekt. Pidevalt tekib uusi vahendeid ja üha rohkem ettevõtteid integreerib neid oma protsessidesse. Tehisintellekt teeb laineid ka e-kaubanduses – alates sisu loomisest ja tootesoovitustest kuni täiustatud klienditoe ja pettuste ennetamiseni. Tehisintellektipõhised tööriistad optimeerivad olemasolevaid töövooge ja avavad täiesti uusi võimalusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Õppe sisu on Steamrolling Search
5 min. lugemist

Õppe sisu on Steamrolling Search

Kuni viimase ajani oli täiesti loomulik sisestada küsimusi ja päringuid otsingumootorisse. Tänapäeval on olukord muutunud. Lisaks sellele, et tehisintellekt siseneb mängu, otsivad inimesed üha enam vastuseid otse sotsiaalmeediast. Google’i asemel avavad nad TikToki või Instagrami ja ootavad kiireid ja praktilisi selgitusi, ideaalis lühikese video vormis. Seda tüüpi sisu, mida nimetatakse õppesisuks, mängib nüüd ostuotsuste tegemisel […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4
11 min. lugemist

Google Analyticsi täiustatud funktsioonid 4

Google Analytics 4 ei ole lihtsalt üks uus versioon Google Analyticsist, vaid täiesti uus lähenemine kasutajaandmete analüüsimisele. See pakub mitmeid täiustatud funktsioone, mis võimaldavad tõhusamalt töötada andmetega ja saada sügavamaid teadmisi külastajate käitumisest. Kui soovite saada täpsemat teavet oma klientide kohta ja optimeerida oma turunduskampaaniaid, on aeg tutvuda GA4 täiustatud funktsioonidega.

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+