1 min. lugemist

Põrkemäär

Põrkemäär on inimeste osakaal, kes lahkuvad veebisaidilt pärast ühe lehe lugemist ilma suhtlemata või täiendavatele saitidele minemata. See näitab, kui huvitav ja asjakohane on esimene leht külastajate nõudmistele ja ootustele.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Põrkemäär on inimeste osakaal, kes lahkuvad veebisaidilt pärast ühe lehe lugemist ilma suhtlemata või täiendavatele saitidele minemata. See näitab, kui huvitav ja asjakohane on esimene leht külastajate nõudmistele ja ootustele. Mitu korda tähendab kõrge põrkemäär, et külastajad ei olnud piisavalt huvitatud, et ringi liikuda, või ei leidnud seda, mida nad tahtsid. Kasutajakogemuse parandamiseks, sisu optimeerimiseks ja kasutajate julgustamiseks kauemaks jääma või veebisaidile sügavamalt uurima – kõik lõppeesmärgiga tõsta üldist seotust ja konversioonimäärasid – uurivad turundajad ja veebimeistrid põrkemäärasid.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge