Põrkemäär on inimeste osakaal, kes lahkuvad veebisaidilt pärast ühe lehe lugemist ilma suhtlemata või täiendavatele saitidele minemata. See näitab, kui huvitav ja asjakohane on esimene leht külastajate nõudmistele ja ootustele. Mitu korda tähendab kõrge põrkemäär, et külastajad ei olnud piisavalt huvitatud, et ringi liikuda, või ei leidnud seda, mida nad tahtsid. Kasutajakogemuse parandamiseks, sisu optimeerimiseks ja kasutajate julgustamiseks kauemaks jääma või veebisaidile sügavamalt uurima – kõik lõppeesmärgiga tõsta üldist seotust ja konversioonimäärasid – uurivad turundajad ja veebimeistrid põrkemäärasid.
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.