Live Shopping on turundusstrateegia, kus võõrustaja, tavaliselt mõjutaja või kuulsus, reklaamib toodet otsevideo kaudu. Sarnaselt koduostude telesaadetele, kus üksikisik demonstreerib, kuidas eset kasutada, toimub võõrustaja ja publiku vaheline suhtlus täiesti otseülekandes, nagu nimigi ütleb. Mängustatud sisu, sealhulgas kampaaniaid ja auhindu, pakutakse vaatajaskonnale tavaliselt kogu otseülekande vältel, kuid ainult piiratud aja jooksul. Otseülekandes ostlemine on eriti tõhus, kuna nappusest või piiratud kättesaadavusest tuleneb kiireloomulisus. Veelgi enam, mida suurem on publik, seda suurem on hirm potentsiaalselt heast tehingust ilma jääda.
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.