Sihtimine on protsess, mille käigus muudetakse reklaam asjakohaseks vaatajaskonna jaoks, kellele see on mõeldud. See toimub pärast turu segmenteerimist, mis on turu mõistmise protsess, ja enne positsioneerimist, mis eristab konkurentsist. Sihtimisel tuleb arvestada ka mitme muu asjaga, näiteks segmendi suurusega või kui see on ettevõtte jaoks atraktiivne ja võib kasvada. Need parameetrid ütlevad teile, kas turg on ettevõttele kasumlik või kasulik.
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.