Tagasimaksed on finantstehingute maailmas tarbijakaitsemehhanism, eriti krediit- ja deebetkaartidega tehtud ostude puhul. Ettevõtete jaoks, eriti e-kaubanduses, on tagasimaksete haldamine ja minimeerimine maksetöötlejate kasumlikkuse ja hea seisundi säilitamiseks ülioluline. Tarbijate jaoks on see oluline kaitse pettuste ja ebaausate tavade eest, kuid seda tuleks kasutada vastutustundlikult.
Kollektiivse esindamise organisatsioonid võtavad omaks generatiivse tehisintellekti, hoolimata piiratud mõistmisest
Generatiivne tehisintellekt kogub turunduses üha enam populaarsust, 90% organisatsioonidest plaanib sellesse investeerida. Siiski on murettekitav, et valdav enamus turundusjuhte tunnistab, et nad ei mõista seda tehnoloogiat ega selle võimalikku mõju äriprotsessidele täielikult. Selline teadmiste puudumine võib takistada selliste arenenumate tehisintellektirakenduste kasutuselevõttu, mis pakuvad märkimisväärseid eeliseid mitte ainult e-kaubanduse jaoks.