Tagasimaksed on finantstehingute maailmas tarbijakaitsemehhanism, eriti krediit- ja deebetkaartidega tehtud ostude puhul. Ettevõtete jaoks, eriti e-kaubanduses, on tagasimaksete haldamine ja minimeerimine maksetöötlejate kasumlikkuse ja hea seisundi säilitamiseks ülioluline. Tarbijate jaoks on see oluline kaitse pettuste ja ebaausate tavade eest, kuid seda tuleks kasutada vastutustundlikult.
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.