1 min. lugemist

Wha on kliendi eluaegne väärtus?

Üks oluline mõõdik, mis võimaldab ettevõtetel mõista oma kliendikontaktide pikaajalist väärtust, on kliendi eluaegne väärtus. Selles vaadeldakse eeldatavat rahasummat, mille klient kogu oma ametiaja jooksul ettevõttega kulutab.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Üks oluline mõõdik, mis võimaldab ettevõtetel mõista oma kliendikontaktide pikaajalist väärtust, on kliendi eluaegne väärtus. Selles vaadeldakse eeldatavat rahasummat, mille klient kogu oma ametiaja jooksul ettevõttega kulutab. Ettevõtted kaaluvad selle lahendamiseks kahte peamist elementi. Kõigepealt võtavad nad arvesse keskmist sissetulekut, mida tarbija toob. Seejärel prognoosivad nad, kui kaua tarbija tõenäoliselt neilt oste sooritab.

Nende kahe numbri korrutamine aitab ettevõtetel mõista kliendi üldist väärtust aja jooksul. Turunduse, klienditeeninduse ja tootearenduse osas tarkade otsuste tegemine sõltub paljuski nendest teadmistest. Näiteks võib ettevõte keskenduda rohkem teatud tüüpi klientide meelitamisele ja hoidmisele, kui ta on teadlik, et mõned neist jäävad tavaliselt kauemaks ja kulutavad rohkem. Teise võimalusena, kui nad avastavad, et mõnel tarbijal on elu jooksul halb väärtus, võiksid nad otsida strateegiaid oma kulutuste suurendamiseks või sidemete süvendamiseks ettevõttega.

 

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad
3 min. lugemist

Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad

Pinterest loobus just oma pühadehooaja redigeerimisest – sadade kingijuhendite kollektsioonist, mis on täielikult üles ehitatud sellele, mida miljonid kasutajad tegelikult otsivad ja salvestavad. Ja numbrid räägivad päris huvitavaid lugusid pühadeostude kohta 2025. aastal. Platvorm analüüsis otsingumustreid, salvestamiskäitumist ja ostuklikke, et luua 17 kingijuhendite kategooriat. See ei ole Pinteresti loominguline meeskond, kes arvab, mis on trendikas. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU