1 min. lugemist

Wha on kliendi eluaegne väärtus?

Üks oluline mõõdik, mis võimaldab ettevõtetel mõista oma kliendikontaktide pikaajalist väärtust, on kliendi eluaegne väärtus. Selles vaadeldakse eeldatavat rahasummat, mille klient kogu oma ametiaja jooksul ettevõttega kulutab.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Üks oluline mõõdik, mis võimaldab ettevõtetel mõista oma kliendikontaktide pikaajalist väärtust, on kliendi eluaegne väärtus. Selles vaadeldakse eeldatavat rahasummat, mille klient kogu oma ametiaja jooksul ettevõttega kulutab. Ettevõtted kaaluvad selle lahendamiseks kahte peamist elementi. Kõigepealt võtavad nad arvesse keskmist sissetulekut, mida tarbija toob. Seejärel prognoosivad nad, kui kaua tarbija tõenäoliselt neilt oste sooritab.

Nende kahe numbri korrutamine aitab ettevõtetel mõista kliendi üldist väärtust aja jooksul. Turunduse, klienditeeninduse ja tootearenduse osas tarkade otsuste tegemine sõltub paljuski nendest teadmistest. Näiteks võib ettevõte keskenduda rohkem teatud tüüpi klientide meelitamisele ja hoidmisele, kui ta on teadlik, et mõned neist jäävad tavaliselt kauemaks ja kulutavad rohkem. Teise võimalusena, kui nad avastavad, et mõnel tarbijal on elu jooksul halb väärtus, võiksid nad otsida strateegiaid oma kulutuste suurendamiseks või sidemete süvendamiseks ettevõttega.

 

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU