1 min. lugemist

Wha on kliendi eluaegne väärtus?

Üks oluline mõõdik, mis võimaldab ettevõtetel mõista oma kliendikontaktide pikaajalist väärtust, on kliendi eluaegne väärtus. Selles vaadeldakse eeldatavat rahasummat, mille klient kogu oma ametiaja jooksul ettevõttega kulutab.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Üks oluline mõõdik, mis võimaldab ettevõtetel mõista oma kliendikontaktide pikaajalist väärtust, on kliendi eluaegne väärtus. Selles vaadeldakse eeldatavat rahasummat, mille klient kogu oma ametiaja jooksul ettevõttega kulutab. Ettevõtted kaaluvad selle lahendamiseks kahte peamist elementi. Kõigepealt võtavad nad arvesse keskmist sissetulekut, mida tarbija toob. Seejärel prognoosivad nad, kui kaua tarbija tõenäoliselt neilt oste sooritab.

Nende kahe numbri korrutamine aitab ettevõtetel mõista kliendi üldist väärtust aja jooksul. Turunduse, klienditeeninduse ja tootearenduse osas tarkade otsuste tegemine sõltub paljuski nendest teadmistest. Näiteks võib ettevõte keskenduda rohkem teatud tüüpi klientide meelitamisele ja hoidmisele, kui ta on teadlik, et mõned neist jäävad tavaliselt kauemaks ja kulutavad rohkem. Teise võimalusena, kui nad avastavad, et mõnel tarbijal on elu jooksul halb väärtus, võiksid nad otsida strateegiaid oma kulutuste suurendamiseks või sidemete süvendamiseks ettevõttega.

 

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule
12 min. lugemist

Strateegiline turunduse planeerimine: 6 sammu ettevõtte edule

Turundusuuringud näitavad, et umbes 50-60% turundajatest dokumenteerib ametlikult oma turundusstrateegia. Ettevõtted alahindavad sageli turunduse planeerimist, kuigi on tõestatud, et see suurendab nende eduvõimalusi (üle 300%!) ja tasuvust (60%!) võrreldes ettevõtetega, kes ei planeeri. Selles artiklis vaatleme põhimõtteliselt planeerimise põhialuseid, kasutades näiteid, sealhulgas juhiseid, kuidas seda teha, et te ei jääks ilma võimalustest, mida turg teile […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Loe artiklit
Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.
6 min. lugemist

Töö tulevik: Robotid, tehisintellekt ja automatiseerimine e-kaubanduses.

Vähesed tööstusharud sobivad nii hästi tehisintellekti kasutuselevõtuks kui e-kaubandus, nii tegevuse tõhususe kui ka kliendiga seotud protsesside osas. Selles artiklis uurime e-kaubanduse tehisintellekti abil automatiseerimise võimalusi. Uurime, kuidas tehisintellekt muudab online- jaekaubanduse maastikku, parandades kõike alates varude haldamisest kuni personaliseeritud kliendikogemusteni. E-kaubanduse platvormid võtavad kasutusele tehisintellekti juhitud uuendusi, et suurendada tegevuse tõhusust, vähendada kulusid ja […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+