X’s Premium Push jääb vaatamata agressiivsetele kampaaniataktikatele lühikeseks
X Premiumi täisekraanilised pop-up-reklaamid on osa agressiivsest kampaaniast, mille alustas X (endine Twitter). Halvasti paigutatud “x” nupp, mis sulandub taustaga, raskendab kasutajatel nende reklaamide sulgemist, mis on toonud kaasa kriitikat nende kujunduse kohta.
Kuigi platvormi kasutajaskond väheneb ja X Premiumi konversioonimäär on alla 1%, propageeritakse endiselt tasulisi tellimusi. Elon Musk oli prognoosinud, et selleks ajaks on 9 miljonit tellijat ja 2028. aastaks loodab ta, et neid on 104 miljonit.
Praeguste hinnangute kohaselt on ainult umbes 1,3 miljonit kasutajat otsustanud premium-teenust kasutada. Püüdes suurendada tellijate arvu, reklaamib platvorm ka selliseid funktsioone nagu X Premiumi kinkimine. Tundub, et tellimiskampaania on osa laiemast plaanist vähendada X-i sõltuvust reklaamitulust. Siiski ei tundu tõenäoline, et need turundusalgatused toovad kaasa platvormi soovitud märkimisväärse tellimuste arvu kasvu, arvestades praegust premium-funktsioonide pakkumist.
Meta edendab VR-riistvara, kuid sisu jääb endiselt maha
Vahepeal on Meta võtnud kasutusele sarnase strateegia, tutvustades oma VR-peakomplekte – metaversiooni strateegia põhielementi – Facebooki ja Instagrami peamiste reklaamipindade kaudu. Kuid sarnaselt Xi premium-teenusega on ka Meta põhiprobleem: praeguses ökosüsteemis ei ole piisavalt intrigeerivaid VR-rakendusi ja -elamusi, et muuta riistvara vajalikuks. Kuigi sisukirjandus laieneb ja tehnoloogia ise on muljetavaldav, ei ole see veel jõudnud olulise tarbijatehnoloogia tasemele. Meta plaan teha need tooted kättesaadavaks oma miljarditele kasutajatele võib aga lõpuks ära tasuda.
Sotsiaalsete rakenduste kõva müük ei õnnestu
Snapchat+ reklaami saatmisega otse kasutajate sõnumite postkastidesse on Snapchat järgnenud. Selle otseturundusstrateegia ja teiste platvormide töö tulemusel sarnaneb sotsiaalmeedia nüüd rohkem digitaalsete turuplatside kui sotsiaalsete ruumidega. Need agressiivsed turundusstrateegiad on praegu siiski vähem tõhusad kui varem, sest kasutajad on oskuslikumad reklaamsisu välja sõeluma.