2 min. lugemist

Strateegilise hinnakujunduse kasvav tähtsus jaekaubanduses: Kuidas andmed muudavad tarbijate lojaalsust

Strateegiline hinnakujundus on tähtsam kui kunagi varem ja see muudab ettevõtete suhtlemist tarbijatega, kes on muutumas kuluteadlikumaks. Hiljuti avaldatud Retail Gazette - Acuity Pricing Report "Pricing power: Winning margin and loyalty in 2025", näitab uuring, et tarbijakäitumine on dramaatiliselt muutunud, kusjuures lojaalsus on asendunud väärtuse otsimisega kõigis turusegmentides.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Strateegilise hinnakujunduse kasvav tähtsus jaekaubanduses: Kuidas andmed muudavad tarbijate lojaalsust
Allikas: Depositphotos

Strateegiline hinnakujundus: Uued konkurentsiküsimused

Staatilised hinnakujundusmudelid ja sisetundele tuginevad otsused on läbi. Retail Gazette’i Acuity Pricing Report’i kohaselt tegutsevad jaemüüjad praegu turul, kus väikesed hinnakujunduse erinevused võivad avaldada olulist mõju olulistele ostuvalikutele.

Acuity Pricingu tegevdirektori Sophie Bailey

sõnul on strateegiline hinnakujundus muutunud aja jooksul lihtsast finantsvahendist kaubamärki määratlevaks kohustuseks, mis mõjutab klientide lojaalsust.

“Tänapäeval on edu saavutamine seotud teadlikkuse, paindlikkuse ja tahtliku tegutsemisega; andmete kasutamine mitte ainult selleks, et pidada sammu turuga, vaid selleks, et seda juhtida,” seisab uuringus.

Tarbijate lojaalsus on ajalooliselt madalal tasemel

Aruande andmed annavad jaemüüjatele murettekitava pildi. Vastavalt Deloitte Global Consumer Tracker’i statistikale, millele viidatakse Retail Gazette’i-Acuity Pricing Report’is, määratleb praegu vaid 8% Ühendkuningriigi tarbijatest end kõigis ostukategooriates brändilojaalseks, mis on järsk langus võrreldes 17%-ga 2020. aastal. Vastavalt dokumendis viidatud EY Future Consumer Index’ile peab 57% Ühendkuningriigi tarbijatest praegu hinda kõige olulisemaks kaalutluseks brändi valimisel, mis on märkimisväärne tõus võrreldes 41%-ga 2022. aastal.

Strategic pricing

Source: Retailgazette.co.uk

Kehva hinnastrateegia hind

Jaemüügiajakirja Acuity Pricing Report’is kajastatud Salesforce’i uuring, mis näitab, et 47% tarbijatest loobuksid jaemüüjalt ostmisest pärast seda, kui nad on kokku puutunud ebakvaliteetse hinnakujundusega, sealhulgas ebajärjekindla hinnakujundusega eri kanalites või tajutud väärtuse puudumisega, võib olla jaemüüjate jaoks kõige murettekitavam.

Strateegiline hinnakujundus: Hinnakujundus: oluline tulevase edu jaoks

Tugeva ja reageeriva strateegilise hinnakujunduse väljatöötamine ei ole enam vabatahtlik jaemüüjatele, kes jälgivad keerukaid tootesortimente või kaubamärke, kes püüavad säilitada kõrgema klassi positsiooni tihedas konkurentsis; see on nüüd vajalik ellujäämiseks ja laienemiseks aastal 2025 ja pärast seda. Need, kes on andmetel põhineva strateegilise hinnakujunduse alal vilunud, on kõige paremas positsioonis, et saavutada nii marginaal kui ka klientide lojaalsus turul, mis muutub jaemüügimaastiku muutudes üha konkurentsivõimelisemaks.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+