
.
Kirjeldatud olulised muudatused
Muudatus tähendab, et “teie skoori võrreldakse kogu turu asemel teiste müüjatega teie tootenimekirja kategoorias, et aidata teil saada täpsemat pilti ja kasulikke nõuandeid, mis on seotud teie äriga.”
Rakendusprotsessi sammud on järgmised:
- Iga Shop Performance Score (SPS) mõõdikut võrreldakse nüüd teie konkreetse tootekategooria jaoks asjakohaste võrdlusnäitajatega.
- Võrdlusalusena kasutataksetootekategooriat, mille puhul on eelneva üheksakümne päeva jooksulkõige rohkem tellimusi tarnitud.
- Mõned müüjad võivad selle kohandamise tulemusenatäheldada muutusi oma üldises SPSis.
Mõju müüjatele
Müüjad ei pea midagi tegema; üleminek toimub iseenesest. Neid uusi kategooriapõhiseid võrdlusaluseid kasutatakse teie poe tulemuslikkuse tulemuste arvutustes juba alates eilsest, 13. märtsist 2025. Lihtsalt minge oma poe tulemuslikkuse armatuurlauale TikToki müüjakeskuses, et näha kõige värskemaid arvutuste üksikasju.

Source: seller-uk.tiktok.com
Seoses poe tulemuslikkuse hinnanguga
Neile, kes ei ole selle ideega kursis, on Shop Performance Score vahend, mis aitab poeomanikel hinnata ja parandada oma võimet klientidega suhelda ja neid lojaalsete klientidena hoida. Star Shop’i märk, juurdepääs partneriturundusele, kampaaniatele, kaasrahastatud tasuta saatmisele, live-kingitused ja suurem nähtavus potentsiaalsetele klientidele on vaid mõned eelised, mis kaasnevad “Hea” või kõrgema hinnangu teenimisega.
Selle hinde saavad poode, mis on viimase 90 päeva jooksul sooritanud vähemalt 30 tellimust ja millel ei ole ühtegi pettusena märgistatud tellimust. Lisainfo saamiseks vaadake TikTok Shopi müüjakeskuse dokumentatsiooni, mis sisaldab kõiki üksikasju nende muudatuste kohta.