2 min. lugemist

Suurendage oma TikTok poe tulemuslikkuse tulemust uute kategooriate võrdlusnäitajatega

Alates eilsest, 13. märtsist 2025, viis TikTok lõpule oma poe tulemuslikkuse hindamissüsteemi olulise uuenduse. Uus lähenemine võrdleb nüüd teie müüja tulemuslikkust teiste müüjatega samas tootenimekirja kategoorias, mitte kogu turuga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Suurendage oma TikTok poe tulemuslikkuse tulemust uute kategooriate võrdlusnäitajatega
Allikas: Depositphotos

.

Kirjeldatud olulised muudatused

Muudatus tähendab, et “teie skoori võrreldakse kogu turu asemel teiste müüjatega teie tootenimekirja kategoorias, et aidata teil saada täpsemat pilti ja kasulikke nõuandeid, mis on seotud teie äriga.”

Rakendusprotsessi sammud on järgmised:

  • Iga Shop Performance Score (SPS) mõõdikut võrreldakse nüüd teie konkreetse tootekategooria jaoks asjakohaste võrdlusnäitajatega.
  • Võrdlusalusena kasutataksetootekategooriat, mille puhul on eelneva üheksakümne päeva jooksulkõige rohkem tellimusi tarnitud.
  • Mõned müüjad võivad selle kohandamise tulemusenatäheldada muutusi oma üldises SPSis.

Mõju müüjatele

Müüjad ei pea midagi tegema; üleminek toimub iseenesest. Neid uusi kategooriapõhiseid võrdlusaluseid kasutatakse teie poe tulemuslikkuse tulemuste arvutustes juba alates eilsest, 13. märtsist 2025. Lihtsalt minge oma poe tulemuslikkuse armatuurlauale TikToki müüjakeskuses, et näha kõige värskemaid arvutuste üksikasju.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Seoses poe tulemuslikkuse hinnanguga

Neile, kes ei ole selle ideega kursis, on Shop Performance Score vahend, mis aitab poeomanikel hinnata ja parandada oma võimet klientidega suhelda ja neid lojaalsete klientidena hoida. Star Shop’i märk, juurdepääs partneriturundusele, kampaaniatele, kaasrahastatud tasuta saatmisele, live-kingitused ja suurem nähtavus potentsiaalsetele klientidele on vaid mõned eelised, mis kaasnevad “Hea” või kõrgema hinnangu teenimisega.

Selle hinde saavad poode, mis on viimase 90 päeva jooksul sooritanud vähemalt 30 tellimust ja millel ei ole ühtegi pettusena märgistatud tellimust. Lisainfo saamiseks vaadake TikTok Shopi müüjakeskuse dokumentatsiooni, mis sisaldab kõiki üksikasju nende muudatuste kohta.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU