2 min. lugemist

Tehisintellekt juhib nüüd üle poole veebipettustest. Horvaatia kaupmehed käivitavad sertifitseerimissüsteemi

Tehisintellekt tekitab praegu üle 50 protsendi veebipettustest ja 99 protsenti neist jääb avastamata. Horvaatia e-kaubanduse assotsiatsioon juhtis sellele probleemile tähelepanu ja käivitas veebipoodide usaldusväärsuse kontrollimiseks Safe Shopi sertifitseerimissüsteemi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Tehisintellekt juhib nüüd üle poole veebipettustest. Horvaatia kaupmehed käivitavad sertifitseerimissüsteemi
Allikas: eCommerce Hrvatska

Seitsmes CRO Commerce konverents toimus 14. oktoobril Zagrebis, kus osales üle 600 e-kaubanduse, digitaalse turunduse, logistika ja tehnoloogia professionaali. Keskne teema oli tehisintellekti mõju veebikaubandusele.

Veebipettused kasvavad jätkuvalt – võltsitud veebisaidid, andmepüük, häkitud e-posti kontod ja investeerimispettused,” ütles Horvaatia e-kaubanduse president Marcel Majsan. Tema sõnul ostavad paljud kliendid ainult suurtest kauplustest ja eelistavad kaardimaksetele sularaha, mis aeglustab kogu ökosüsteemi kasvu.

Madal usaldus aeglustab oste

Horvaatias on ostukorvi lisamise määr pool maailma keskmisest, mis Majsani sõnul annab märku märkimisväärsest usalduse puudujäägist. Safe Shopi süsteemi eesmärk on seda probleemi lahendada kaupluse sertifitseerimise ja kontrollitud klientide arvustuste kogumise kaudu.

Automatiseerimine muudab reegleid

Peasponsor Shipshape esitles projekte sellistele kaubamärkidele nagu Pevex, Podravka ja Optika Anda.

“Tehisintellektil põhinev automatiseerimine määratleb digitaalse kaubanduse järgmise peatüki,” ütles ettevõtte partner Ernest Antolović.

EXPO zone at CRO Commerce 2025 conference with over 30 exhibitors showcasing eCommerce solutions in Zagreb, CroatiaRetry

Source: ecommerce.hr

Monri Payments esitles kuldsponsorina maksetehnoloogiaid, sealhulgas digitaalseid rahakotte Apple Pay, Google Pay ja Click to Pay. Ettevõte korraldas ka paneeldiskussiooni fintechi ja finantsasutuste koostööst.

DPD Horvaatia rõhutas logistika tähtsust usalduse loomisel. “Rohkem kui 80 protsenti horvaatidest ostab veebis ning kliendid hindavad üha enam mugavust ja paindlikkust hinna asemel,” ütles Dario Lučić DPD-st. Ettevõttel on 1,600 pealevõtmiskohast koosnev võrgustik Horvaatias ja 135,000 kogu Euroopas.

Haridus kui prioriteet

Peaesineja Masterboxi platvormi asutaja Ivan Bildi kutsus kaupmehi üles alustama tehisintellekti kasutuselevõttu kohe. “Aasta või kahe pärast on integratsioon keerulisem ja ootused kõrgemad,” hoiatas ta.

Konverentsi korraldas Horvaatia e-kaubanduse assotsiatsioon, mida toetasid partnerid, sealhulgas Lesnina, VIVnetworks, Boxnow, euShipments ja teised.

 

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

eCommerce Hrvatska
Selle artikli tõi teieni

eCommerce Hrvatska

eCommerce Hrvatska Association is started with goal of informing, educating and connecting web shop managers & store owners with developers, hosting providers, marketing agencies, logistic services, payment gateways etc.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge