1 min. lugemist

Tehisintellekt on tulemas Google’i kampaaniatesse

Google on integreerimas oma reklaamplatvormi genereerivat tehisintellekti. Uus funktsioon võimaldab luua visuaalset kujundust Demand Gen kampaaniate jaoks otse reklaami seadistuses, kohandudes samal ajal konkreetsete kampaaniatüüpide ja -suurustega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Tehisintellekt on tulemas Google’i kampaaniatesse
Allikas: Google

Need vahendid võimaldavad reklaamijail luua kvaliteetset pilti koos tekstikõnedega vaid mõne sammuga. See võimaldab reklaamijatel luua originaalseid kampaaniaid vaid paari klikiga, säilitades samas täieliku kontrolli kasutatavate piltide üle. Google tagab läbipaistvuse, kuna ta ei loo kunagi identseid pilte ja märgistab kõik tehisintellekti abil loodud kujundid.

“Tänu pildigenereerimise tööriistadele saate nüüd tõhusamalt katsetada uusi loovkontseptsioone – olgu see siis uute pilditüüpidega eksperimenteerimine või lihtsalt loovide loomine nullist. Teie teadmised ja kogemused on võtmetähtsusega, et lasta Google’i tehisintellektil luua teie ettevõtte või kliendi vajadustele kohandatud pilte,” ütleb platvorm.

Demand Gen kampaaniad keskenduvad toodete või teenuste nõudluse tekitamisele. Eesmärk on meelitada ja kaasata potentsiaalseid kliente, kes võiksid pakutavast tootest huvitatud olla. Need kampaaniad kasutavad erinevaid visuaalselt atraktiivseid reklaamiformaate ja neid kuvatakse Google’i kõige olulisematel platvormidel, nagu YouTube, Discover ja Gmail.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+