
Need vahendid võimaldavad reklaamijail luua kvaliteetset pilti koos tekstikõnedega vaid mõne sammuga. See võimaldab reklaamijatel luua originaalseid kampaaniaid vaid paari klikiga, säilitades samas täieliku kontrolli kasutatavate piltide üle. Google tagab läbipaistvuse, kuna ta ei loo kunagi identseid pilte ja märgistab kõik tehisintellekti abil loodud kujundid.
“Tänu pildigenereerimise tööriistadele saate nüüd tõhusamalt katsetada uusi loovkontseptsioone – olgu see siis uute pilditüüpidega eksperimenteerimine või lihtsalt loovide loomine nullist. Teie teadmised ja kogemused on võtmetähtsusega, et lasta Google’i tehisintellektil luua teie ettevõtte või kliendi vajadustele kohandatud pilte,” ütleb platvorm.
Gen kampaaniad keskenduvad toodete või teenuste nõudluse tekitamisele. Eesmärk on meelitada ja kaasata potentsiaalseid kliente, kes võiksid pakutavast tootest huvitatud olla. Need kampaaniad kasutavad erinevaid visuaalselt atraktiivseid reklaamiformaate ja neid kuvatakse Google’i kõige olulisematel platvormidel, nagu YouTube, Discover ja Gmail.