
Iga-aastane uuring, milles küsitleti USA-s enam kui 13 000 teismelist, näitab, et teismeliste sotsiaalmeedia ja videovaatamise harjumused on muutumas. TikTok on kõige populaarsem rakendus lõbu pärast, kuid Instagram on endiselt kõige populaarsem sotsiaalne võrgustik kõikjal.
Videote vaatamise osas võidab Netflix YouTube’i vaevalt igapäevase lemmikuna. Sotsiaalmeedia kasutamise jagunemine näitab, et:
- Instagram on kõige populaarsem
- järgneb TikTok (+5%)
- Snapchat (-3%) – on selles viimases küsitluses kaotanud koha
Samuti on muudatusi selles, mida teismelised on huvitatud teistest saitidest.
- Pinterest on saanud palju populaarsust (+6%)
- Facebook on teinud väikese tagasituleku (+2%)
- teisest küljest kasutavad teismelised rakendust X, mida varem nimetati Twitteriks vähem (-2%)
Strateegilise planeerimise huvides toetavad need ülevaated enamasti viise, kuidas me juba nooremaid kasutajaid sihime. Kuid Pinterestist on huvitatud rohkem inimesi ja Facebooki tehisintellektil põhinevad reklaamid muutuvad paremaks, mis võib tähendada uusi viise nooremate inimestega ühenduse loomiseks.
Isegi nende muudatustega on Instagram ja TikTok endiselt selle vanuserühma kõige populaarsemad rakendused.