2 min. lugemist

Teismeliste sotsiaalmeedia suundumused: Instagram juhib kasutamist, TikToki populaarsus

Teismeliste sotsiaalmeedia suundumused näitavad eelistuste muutust, vastavalt Piper Sandleri viimasele uuringule . Kuigi TikTok on nüüd meelelahutuse osas teismeliste seas populaarsem kui Instagram, juhib Instagram endiselt üldises kasutuses, kogudes 7% punkte rohkem kasutajaid kui viimases küsitluses.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Teismeliste sotsiaalmeedia suundumused: Instagram juhib kasutamist, TikToki populaarsus
Allikas: Depositphotos

Iga-aastane uuring, milles küsitleti USA-s enam kui 13 000 teismelist, näitab, et teismeliste sotsiaalmeedia ja videovaatamise harjumused on muutumas. TikTok on kõige populaarsem rakendus lõbu pärast, kuid Instagram on endiselt kõige populaarsem sotsiaalne võrgustik kõikjal.

Videote vaatamise osas võidab Netflix YouTube’i vaevalt igapäevase lemmikuna. Sotsiaalmeedia kasutamise jagunemine näitab, et:

  • Instagram on kõige populaarsem
  • järgneb TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – on selles viimases küsitluses kaotanud koha

Samuti on muudatusi selles, mida teismelised on huvitatud teistest saitidest.

  • Pinterest on saanud palju populaarsust (+6%)
  • Facebook on teinud väikese tagasituleku (+2%)
  • teisest küljest kasutavad teismelised rakendust X, mida varem nimetati Twitteriks vähem (-2%)

Instagrami jätkuv populaarsus võib tuleneda kasutajate väljakujunenud sotsiaalsetest võrgustikest ja rakenduses olevatest graafikutest. Meta üleminek tehisintellekti soovitatud sisule on suurendanud kasutaja aega platvormil, hoolimata vastakatest reaktsioonidest sellele muudatusele. See on kooskõlas Meta viimase aruandega, et USA-s ja Kanadas kasutab Facebooki rakendust iga päev 40 miljonit noort täiskasvanut, mis on suurim arv viimase kolme aasta jooksul.

Strateegilise planeerimise huvides toetavad need ülevaated enamasti viise, kuidas me juba nooremaid kasutajaid sihime. Kuid Pinterestist on huvitatud rohkem inimesi ja Facebooki tehisintellektil põhinevad reklaamid muutuvad paremaks, mis võib tähendada uusi viise nooremate inimestega ühenduse loomiseks.

Isegi nende muudatustega on Instagram ja TikTok endiselt selle vanuserühma kõige populaarsemad rakendused.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal
2 min. lugemist

Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal

Ajavahemik 26. detsembrist kuni jaanuari keskpaigani, mida turundusringkondades nimetatakse Q5-ks, on brändide jaoks sageli tähelepanuta jäetud kullaauk. Kuigi paljud ettevõtted lõpetavad oma turundustegevust pärast pühadepuhkust, pakub see “varjatud kvartal” ainulaadseid eeliseid neile, kes mõistavad selle potentsiaali.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+