2 min. lugemist

Temu avab Euroopa väravad: turuhiiglane kutsub ELi müüjaid

Kiiresti kasvav turg Temu on öelnud, et Euroopa ettevõtted saavad selle platvormi kasutada. See tuleb pärast seda, kui ettevõte lisas selle aasta alguses kohalikult kohalikule mudeli, et minna kaasa oma praeguse kaubamudeliga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Temu avab Euroopa väravad: turuhiiglane kutsub ELi müüjaid
Allikas: Depositphotos

Selle uue süsteemiga vastutavad müügipartnerid oma kaupade saatmise eest, mis annab välismaistele kaupmeestele võimaluse ära kasutada Temu populaarsust oma riikides.

Temu omanik PDD Holdings näeb seda turumudelit kui viisi, kuidas kiirendada tarneid läänes asuvatele klientidele ja lisada oma virtuaalsesse tootesarja suuremaid asju. Sait määrab hinnad, mida tarbijad kaupade eest maksavad, ning kaupmehed vastutavad oma varude ja tootevaliku eest.

Kus asub Temu – laienemine Euroopas

Äriarendusjuht Zixia Yi ütleb, et turg on “ametlikult avatud registreerimiseks ettevõtetele ELi üksustes, sealhulgas Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias, Hispaanias, Ühendkuningriigis ja Hollandis asuvatele ettevõtetele“.

Temu ei võta praegu kaupmeestelt baastasusid ega müügi komisjonitasusid. Nad lasid isegi saidil olevaid kirjeid tasuta reklaamida. Siiani pole selge, kui kaua see sissejuhatav aeg kestab.

Kiire kasv ja reeglid

Euroopa sai just eelmisel kevadel Temu ja see saab juba palju tähelepanu. Näiteks kolmandik sakslastest on selle avamisele järgnenud aastal rakendusest midagi ostnud. Kiire kasvu tõttu kandis Euroopa Komisjon Temu sel kevadel VLOP-i ( väga suured veebiplatvormid) nimekirja. See tähendab, et ta peab järgima digiteenuste õigusakti rangeid eeskirju.

Sel kevadel tutvustati platvormi uut turumudelit esmakordselt Ameerika Ühendriikides, kus nüüd saadetakse palju Temu müüki.

Probleemid tööstuses

Euroopa rühmad on mures Temu ja teiste Hiina saitide kiire kasvu pärast. Juunis kirjutasid Ecommerce Europe ja mitmed selle rahvusliku ühenduse liikmed avaliku kirja, milles toetasid võrdseid võimalusi kõigile Euroopa turul tegutsevatele e-kaubanduse osalistele. Eelkõige kutsusid nad üles parandama kehtivate määruste jõustamist.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+