2 min. lugemist

Temu avab Euroopa väravad: turuhiiglane kutsub ELi müüjaid

Kiiresti kasvav turg Temu on öelnud, et Euroopa ettevõtted saavad selle platvormi kasutada. See tuleb pärast seda, kui ettevõte lisas selle aasta alguses kohalikult kohalikule mudeli, et minna kaasa oma praeguse kaubamudeliga.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Temu avab Euroopa väravad: turuhiiglane kutsub ELi müüjaid
Allikas: Depositphotos

Selle uue süsteemiga vastutavad müügipartnerid oma kaupade saatmise eest, mis annab välismaistele kaupmeestele võimaluse ära kasutada Temu populaarsust oma riikides.

Temu omanik PDD Holdings näeb seda turumudelit kui viisi, kuidas kiirendada tarneid läänes asuvatele klientidele ja lisada oma virtuaalsesse tootesarja suuremaid asju. Sait määrab hinnad, mida tarbijad kaupade eest maksavad, ning kaupmehed vastutavad oma varude ja tootevaliku eest.

Kus asub Temu – laienemine Euroopas

Äriarendusjuht Zixia Yi ütleb, et turg on “ametlikult avatud registreerimiseks ettevõtetele ELi üksustes, sealhulgas Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias, Hispaanias, Ühendkuningriigis ja Hollandis asuvatele ettevõtetele“.

Temu ei võta praegu kaupmeestelt baastasusid ega müügi komisjonitasusid. Nad lasid isegi saidil olevaid kirjeid tasuta reklaamida. Siiani pole selge, kui kaua see sissejuhatav aeg kestab.

Kiire kasv ja reeglid

Euroopa sai just eelmisel kevadel Temu ja see saab juba palju tähelepanu. Näiteks kolmandik sakslastest on selle avamisele järgnenud aastal rakendusest midagi ostnud. Kiire kasvu tõttu kandis Euroopa Komisjon Temu sel kevadel VLOP-i ( väga suured veebiplatvormid) nimekirja. See tähendab, et ta peab järgima digiteenuste õigusakti rangeid eeskirju.

Sel kevadel tutvustati platvormi uut turumudelit esmakordselt Ameerika Ühendriikides, kus nüüd saadetakse palju Temu müüki.

Probleemid tööstuses

Euroopa rühmad on mures Temu ja teiste Hiina saitide kiire kasvu pärast. Juunis kirjutasid Ecommerce Europe ja mitmed selle rahvusliku ühenduse liikmed avaliku kirja, milles toetasid võrdseid võimalusi kõigile Euroopa turul tegutsevatele e-kaubanduse osalistele. Eelkõige kutsusid nad üles parandama kehtivate määruste jõustamist.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs
3 min. lugemist

Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs

Piirkondliku turu analüüs näitab Euroopa Liidu digitaalse turu muutuvat olukorda. Eurostati piirkondlikus aastaraamatus 2024 tuuakse esile erinevaid suundumusi internetikaubanduses eri piirkondades. Selles analüüsis uuritakse hiljutisi arenguid digitaalses kaubanduses, keskendudes tarbijate käitumisele ja individuaalsetele müügimudelitele kogu ELis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+