3 min. lugemist

Temu e-kaubanduse domineerimine: eBay ületamine ülemaailmsetel külastustel

Vaid kahe aasta jooksul pärast selle käivitamist on Hiina e-kaubanduse platvorm Temu muutunud ülemaailmsel veebipõhise jaemüügi maastikul tohutuks jõuks. Selle kiire tõus, mis näitab Temu e-kaubanduse domineerimist, on viinud selle maailma külastatavuselt teiseks e-kaubanduse veebisaidiks, ületades väljakujunenud mängija eBay. See märkimisväärne saavutus pakub väärtuslikku teavet veebikaubanduse pidevalt areneva dünaamika kohta ja näitab, kuidas Temu e-kaubanduse domineerimine kujundab tööstust ümber.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Temu e-kaubanduse domineerimine: eBay ületamine ülemaailmsetel külastustel
Allikas: Depositphotos

Similarwebi andmetel, nagu teatas DoNews, on Temul nüüd ligi 700 miljonit igakuist külastust. See märkimisväärne saavutus pole muljetavaldav mitte ainult kiire kasvu tõttu, vaid ka seetõttu, et see on edukalt häirinud väljakujunenud turgu, kus domineerivad tööstushiiglased.

Temu e-kaubanduse domineerimist rõhutab veelgi asjaolu, et see on ainus platvorm kahekümne parima hulgas, mis on viimase kümne aasta jooksul turule tulnud. Viimane märkimisväärne mängija, kes areenile sisenes, oli Lõuna-Korea Coupang, rõhutades väljakutseid tungida ruumi, mida valitsevad sellised globaalsed behemotid nagu Amazon, eBay ja Alibaba.

Agressiivne investeering liikluse omandamisse

Erinevalt enamikust konkurentidest tuleneb Temu liiklus peamiselt agressiivsetest reklaamikampaaniatest, strateegiast, mis on pälvinud kriitikat erinevatest ringkondadest. Selline keskendumine reklaamile on toonud kaasa muljetavaldavad 700 miljonit igakuist külastust, mis on teiste jaemüüjate seas enneolematu ulatus.

Kontekstiks, kui Amazon saab igakuiselt 2.7 miljardit külastust, peamiselt USA-st, siis Temu tegutseb 79 riigis, kusjuures USA turg moodustab vaid väikese osa selle liiklusest. See tõstab esile Temu agressiivse globaalse laienemisstrateegia, positsioneerides selle rahvusvahelisel areenil tohutu konkurendina.

Unlike most competitors, Temu's traffic primarily stems from aggressive advertising campaigns, a strategy that has drawn criticism from various quarters. This focus on advertising has yielded an impressive 700 million monthly visits, a scale unprecedented among other retailers.

Source: Similarweb

Mobile-first lähenemine

Kuigi Temu veebiliiklus on märkimisväärne, pärineb enamik tehinguid tõenäoliselt tema mobiilirakendusest. Mõne nädala jooksul pärast 2022. aasta septembri turuletoomist sai sellest USA enim allalaaditud osturakendus. See säilitab järjekindlalt tipppositsiooni ja on praegu esikohal peaaegu 80 riigis , kus ta tegutseb, rõhutades mobiilipõhise strateegia tähtsust e-kaubanduse ettevõtmiste jaoks.

Arenev ärimudel

Algselt otse Hiinast pärit toodete ülisoodsa turuna positsioneeritud Temu ärimudel areneb. Täna pärineb 20% USA müügist kohalikest ladudest, mis võib viidata üleminekule jätkusuutlikumale ja kohalikult hallatavale täitmismudelile.

Selline areng viitab sellele, et Temu võib järk-järgult loobuda tuginemisest leebetele eeskirjadele, mis võimaldavad tollimaksuvaba importi. Kuna eeskirjad karmistuvad kogu maailmas ja sellised riigid nagu Türgi tõstavad välismaiste tellimuste tollimakse ja alandavad maksuvabastuse künniseid, saavad e-kaubanduse ettevõtted õppida Temu võimest kiiresti kohaneda muutuvate turutingimuste ja -eeskirjadega.

Temu e-kaubanduse domineerimine annab tunnistust platvormi paindlikkusest ja uuenduslikust lähenemisest ägeda konkurentsiga veebipõhises jaemüügiruumis.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?
3 min. lugemist

LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?

LinkedIn viib alates 20. novembrist 2024 sisse muudatused, mis puudutavad peamiselt generatiivset tehisintellekti, sisu levitamist ja andmekaitset. Mida peaksite teadma LinkedIni värskenduste kohta? Vaata ülevaadet olulisematest muudatustest.

Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju

Tagasisaatmispoliitika on oluline tegur, mis mõjutab tarbijakäitumist ja kujundab konkurentsimaastikku. ZigZagi aruandes uuritakse, kuidas suuremad jaemüüjad muudavad oma vaatenurka e-kaubanduse tootlusele. Ühest küljest peavad nad arvestama klientide rahuloluga, kaaludes samal ajal ka kasumlikkust.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+