3 min. lugemist

Temu e-kaubanduse domineerimine: eBay ületamine ülemaailmsetel külastustel

Vaid kahe aasta jooksul pärast selle käivitamist on Hiina e-kaubanduse platvorm Temu muutunud ülemaailmsel veebipõhise jaemüügi maastikul tohutuks jõuks. Selle kiire tõus, mis näitab Temu e-kaubanduse domineerimist, on viinud selle maailma külastatavuselt teiseks e-kaubanduse veebisaidiks, ületades väljakujunenud mängija eBay. See märkimisväärne saavutus pakub väärtuslikku teavet veebikaubanduse pidevalt areneva dünaamika kohta ja näitab, kuidas Temu e-kaubanduse domineerimine kujundab tööstust ümber.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Temu e-kaubanduse domineerimine: eBay ületamine ülemaailmsetel külastustel
Allikas: Depositphotos

Similarwebi andmetel, nagu teatas DoNews, on Temul nüüd ligi 700 miljonit igakuist külastust. See märkimisväärne saavutus pole muljetavaldav mitte ainult kiire kasvu tõttu, vaid ka seetõttu, et see on edukalt häirinud väljakujunenud turgu, kus domineerivad tööstushiiglased.

Temu e-kaubanduse domineerimist rõhutab veelgi asjaolu, et see on ainus platvorm kahekümne parima hulgas, mis on viimase kümne aasta jooksul turule tulnud. Viimane märkimisväärne mängija, kes areenile sisenes, oli Lõuna-Korea Coupang, rõhutades väljakutseid tungida ruumi, mida valitsevad sellised globaalsed behemotid nagu Amazon, eBay ja Alibaba.

Agressiivne investeering liikluse omandamisse

Erinevalt enamikust konkurentidest tuleneb Temu liiklus peamiselt agressiivsetest reklaamikampaaniatest, strateegiast, mis on pälvinud kriitikat erinevatest ringkondadest. Selline keskendumine reklaamile on toonud kaasa muljetavaldavad 700 miljonit igakuist külastust, mis on teiste jaemüüjate seas enneolematu ulatus.

Kontekstiks, kui Amazon saab igakuiselt 2.7 miljardit külastust, peamiselt USA-st, siis Temu tegutseb 79 riigis, kusjuures USA turg moodustab vaid väikese osa selle liiklusest. See tõstab esile Temu agressiivse globaalse laienemisstrateegia, positsioneerides selle rahvusvahelisel areenil tohutu konkurendina.

Unlike most competitors, Temu's traffic primarily stems from aggressive advertising campaigns, a strategy that has drawn criticism from various quarters. This focus on advertising has yielded an impressive 700 million monthly visits, a scale unprecedented among other retailers.

Source: Similarweb

Mobile-first lähenemine

Kuigi Temu veebiliiklus on märkimisväärne, pärineb enamik tehinguid tõenäoliselt tema mobiilirakendusest. Mõne nädala jooksul pärast 2022. aasta septembri turuletoomist sai sellest USA enim allalaaditud osturakendus. See säilitab järjekindlalt tipppositsiooni ja on praegu esikohal peaaegu 80 riigis , kus ta tegutseb, rõhutades mobiilipõhise strateegia tähtsust e-kaubanduse ettevõtmiste jaoks.

Arenev ärimudel

Algselt otse Hiinast pärit toodete ülisoodsa turuna positsioneeritud Temu ärimudel areneb. Täna pärineb 20% USA müügist kohalikest ladudest, mis võib viidata üleminekule jätkusuutlikumale ja kohalikult hallatavale täitmismudelile.

Selline areng viitab sellele, et Temu võib järk-järgult loobuda tuginemisest leebetele eeskirjadele, mis võimaldavad tollimaksuvaba importi. Kuna eeskirjad karmistuvad kogu maailmas ja sellised riigid nagu Türgi tõstavad välismaiste tellimuste tollimakse ja alandavad maksuvabastuse künniseid, saavad e-kaubanduse ettevõtted õppida Temu võimest kiiresti kohaneda muutuvate turutingimuste ja -eeskirjadega.

Temu e-kaubanduse domineerimine annab tunnistust platvormi paindlikkusest ja uuenduslikust lähenemisest ägeda konkurentsiga veebipõhises jaemüügiruumis.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+