ELi digiteenuste õigusaktis on sätestatud, et igal suurel veebisaidil tuleb kaks korda aastas jagada, kui palju aktiivseid kasutajaid neil Euroopas on. See annab inimestele teada, kui kaugele nad veel jõuavad. TikToki viimane aruanne aktiivsete kasutajate keskmiste igakuiste kasutajate kohta selle aasta veebruarist juulini ilmus eelmisel nädalal.
Numbrid näitavad, et selle aja jooksul teenindas TikTok 150 miljonit ELi kasutajat, kes olid iga kuu võrgus. See on rohkem kui eelmise aasta augustis teatatud 134 miljonit ja veebruaris teatatud 142 miljonit. See näitab, et ELi turg kasvab pidevalt.
Rakenduse kasv ei pruugi olla nii kiire kui varem, kuid veel 8 miljonit inimest on endiselt üsna hea, eriti kui võrrelda seda teiste Euroopa suurte platvormidega. Snapchat, Facebook ja X (endine Twitter) on kõik jõudnud platoole. Tegelikult kaotab X ELis tavakasutajaid.
Viimastel kuudel on Euroopa muutunud TikToki jaoks olulisemaks. See on peamiselt tingitud eelseisvast müügiarvest USA-s. Ta võitleb seaduseelnõu vastu kohtus, kuid kui see läbi läheb, võib see tähendada kas müüki USA ettevõttele või täielikku keeldu USA-s alates järgmise aasta algusest.
Sotsiaalvõrgustik TikTok on plaaninud alustada ELi piirkonnas uusi projekte, näiteks suur tõuge voosiseseks ostlemiseks ja rohkem hüvesid autoritele.
Väidetavalt on TikTokil miljard igapäevast kasutajat kogu maailmas, kuid selle kasutajad on jaotatud erineval viisil kui teiste rakenduste omad. Praegu on TikToki suurimad kliendid:
- 170 miljonit kasutajat USA-s
- 150 miljonit kasutajat Euroopas
- 130 miljonit kasutajat Indoneesias
- Brasiilia: 100 miljonit kasutajat
- Mehhikos kasutab seda 77 miljonit inimest
- Vietnamis kasutab 70 miljonit inimest
Enam kui pooled TikToki kasutajatest asuvad nendes kuues valdkonnas, mis on ka rakenduse jaoks olulised kohad kasvamise ja täiustamise jätkamiseks.