3 min. lugemist

TikTok laiendab kasutajaskonda ja sisu modereerimist Euroopas

TikTok avaldas hiljuti andmed oma jõudluse kohta Euroopas. Aruandes jagatakse mitte ainult kasutajate arvu kasvu, vaid ka seda, kuidas platvorm järgib digiteenuste õigusakti. Aruanne hõlmab ajavahemikku 2024. aasta jaanuarist juunini ja annab üksikasjaliku ülevaate sellest, kuidas TikTok reageerib kasutajate kasvule ja suurendab platvormi turvalisust sisu modereerimise kaudu. E-kaubanduse jaoks tähendab see mitte ainult uusi võimalusi Euroopa publikuni jõudmiseks, vaid ka turvalisemat ja usaldusväärsemat keskkonda kaubamärgi arendamiseks TikTokis.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok laiendab kasutajaskonda ja sisu modereerimist Euroopas
Allikas: Depositphotos

TikToki Euroopa kasutajaskond on jõudnud 150.5 miljoni igakuise aktiivse kasutajani. Võrreldes eelmise aruandega tähendab see 8 miljoni suurust kasvu, mis näitab pidevat kasvutempot, mis on ligikaudu 1,3 miljonit uut kasutajat kuus. TikTok meelitab jätkuvalt rohkem kasutajaid. See avab uusi võimalusi e-kaubanduse kaubamärkidele , kes soovivad sellel platvormil kasvada, eriti võtmeriikides. Kõige olulisemate turgude hulka kuuluvad Saksamaa, Prantsusmaa, Itaalia ja Hispaania, kus TikTokil on igas riigis üle 20 miljoni kasutaja.

TikTok tegeleb sisu modereerimise ja brändi ohutusega

TikTok on laiendanud oma sisu modereerimise meeskonda ELis 6,354 töötajani. See on eriti kasulik kaubamärkidele, kes soovivad platvormil oma mainet kaitsta.

Platvorm keskendub sobimatu või kahjuliku sisu eemaldamisele ja on selle aasta juuniks eemaldanud 22.2 miljonit postitust.

Alaealistele sobimatu sisu oli eemaldamisloendi tipus. Sellele järgnesid kategooriad, nagu piiratud kaubad ja äritegevus ning vaimset tervist negatiivselt mõjutavad postitused. E-kaubanduse kaubamärkide jaoks, eriti reguleeritud tööstusharudes, on selline ennetav lähenemine mõõdukusele kasulik.

Sisu eemaldamine väheneb

TikTok näitab sisu eemaldamise langustrendi. Kuu keskmine kolimiste arv langes 4,3 miljonilt 3,7 miljonile. See vähenemine võib olla tingitud platvormi suurenenud kasutamisest pühade ajal, mis võis mõjutada varasemaid näitajaid. Langus võib viidata ka sisu täpsemale sihtimisele ja täiustatud automaatsetele filtritele. See on hea uudis e-kaubanduse kaubamärkidele , mis on keskendunud püsivale nähtavusele ja seotusele, kuna see viitab stabiilsemale sisukeskkonnale ja potentsiaalselt vähem reklaamipaigutuse häireid.

TikTok's European user base has reached 150.5 million monthly active users.

Source: TikTok

Ebaseaduslikust sisust teatamine on platvormi prioriteet . Enim teatatud kategooriad hõlmavad vihakõnet, privaatsuse rikkumisi ja intiimsete fotode ebaseaduslikku jagamist ilma nõusolekuta. Vastuseks nendele juhtumitele blokeeris TikTok aruandeperioodil enam kui 5.3 miljonit kontot .

Vastuolulisest poleeritud TikTokini

TikTokil on kahtlemata ulatuslik haare, mida rahvusvaheliste ambitsioonidega e-kaubanduse ettevõtted oskavad hinnata. Ainuüksi Euroopas on sellel 150.5 miljonit igakuist aktiivset kasutajat.

TikTok teeb kõik, et säilitada kasutajate soosingut ja meelitada ligi ettevõtteid, kes soovivad sotsiaalse kaubanduse potentsiaali ära kasutada. Kasutajate pidev kasv ja tugevdatud sisu modereerimine viitavad sellele, et platvorm üritab luua usaldusväärset keskkonda, mis toetaks e-kaubanduse tegevust. Need sammud võivad kajastada ka TikToki jõupingutusi veenda ettevõtteid, et platvormile investeerimine on kasulik ja et see on turvaline koht klientidega suhtlemiseks.

Kuigi TikTok suurendab nähtavalt oma jõupingutusi ettevõtete ligimeelitamiseks ja sisu modereerimise parandamiseks, pole selge, kas see kujutab endast tõelist pühendumust või strateegiat ohutuse ja läbipaistvusega seotud probleemide leevendamiseks.

Kuigi platvormi populaarsus kasvab, ei tähenda kasutajate kasv automaatselt, et see haldab sisu ohutust tõhusalt – eriti kui sellised probleemid nagu tundliku sisu jagamine ilma nõusolekuta püsivad endiselt.

Kuigi ELi moderaatorite arvu suurenemine võib tunduda muljetavaldav, jääb õhku küsimus, kas see töötajate arvu suurenemine on piisav, et tulla toime üha kasvava kasutajaskonna ja sisu mahuga. TikTok võib oma ohutusalaseid jõupingutusi avalikult tutvustada, kuid pole kindel, mil määral need muudatused kajastuvad nii kasutajate kui ka kaubamärkide tegelikus ohutuses.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Loe artiklit
Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal
2 min. lugemist

Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal

Ajavahemik 26. detsembrist kuni jaanuari keskpaigani, mida turundusringkondades nimetatakse Q5-ks, on brändide jaoks sageli tähelepanuta jäetud kullaauk. Kuigi paljud ettevõtted lõpetavad oma turundustegevust pärast pühadepuhkust, pakub see “varjatud kvartal” ainulaadseid eeliseid neile, kes mõistavad selle potentsiaali.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+