2 min. lugemist

TikTok Shop Hispaanias näitab märkimisväärseid tulemusi

Nagu teatas ecommerce-news.es, võib TikTok Shop jõuda oma esimese tegevusaasta jooksul, vaid kaks kuud pärast käivitamist, Hispaanias 500 miljoni euro suurusele tulule, kui ta kordab Ühendkuningriigis saavutatud edu.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok Shop Hispaanias näitab märkimisväärseid tulemusi
Allikas: Depositphotos

TikTok Shop Hispaanias: TikTokTik: peamised järeldused

TikTokist on saanud riigi neljas populaarseim sotsiaalvõrgustik, sest see jõuab iga kuu 20 miljoni kasutajani. E-kaubandusplatvorm TikTok Shop on alates selle käivitamisest 2021. aastal muutunud Ühendkuningriigi kõige kiiremini kasvavaks platvormiks, samas kui kiirelt kaubeldavad tarbekaubad moodustavad üle 20% Suurbritannia ostudest platvormil. 50% kasutajatest saavad platvormi kohta positiivset tagasisidet, sest nende arvates on seda lihtne kasutada ja 40%-le meeldib lihtne maksesüsteem. Platvormi kaudu saavad kasutajad leida uusi kaubamärke ning 83% kasutajatest laseb TikTokil mõjutada oma ostuvalikuid. Lisaks avastab 70% kasutajatest platvormi kaudu uusi kaubamärke.

Üllatav demograafia

Kõige üllatavam leid on see, et:

  • X-generatsioon moodustab 44% kulutustest
  • Y-põlvkond panustab 33%
  • Z-põlvkond ainult 15,3%.
  • Naised juhivad ostutegevust 60% ulatuses
  • Isikuhooldusvahendid on esikohal 40% ulatuses.
  • Hispaania tarbijakäitumises on teisel kohaltoiduained 26%-l.

Toiduained on Hispaanias populaarsuselt teine kategooria, samas kui teistes Euroopa riikides ei ole see esikohal.

Kõige populaarsem ostupäev on kolmapäev, sest sel ajal on müük 24%. Kataloonia ostupiirkond on 19%-ga kogu ostudest esikohal, järgneb Andaluusia.

Kasvunäitajad

Platvorm näitab tugevat potentsiaali uute klientide ligimeelitamiseks, sest 17% TikTok Shopi kasutajatest on e-kaubanduses täiesti uued.Hispaania e-kaubandusturul toimus eelmisel aastal18%-line kasv, mis moodustab nüüd 6,6% kogu müügist.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+