
TikTok Shop Hispaanias: TikTokTik: peamised järeldused
TikTokist on saanud riigi neljas populaarseim sotsiaalvõrgustik, sest see jõuab iga kuu 20 miljoni kasutajani. E-kaubandusplatvorm TikTok Shop on alates selle käivitamisest 2021. aastal muutunud Ühendkuningriigi kõige kiiremini kasvavaks platvormiks, samas kui kiirelt kaubeldavad tarbekaubad moodustavad üle 20% Suurbritannia ostudest platvormil. 50% kasutajatest saavad platvormi kohta positiivset tagasisidet, sest nende arvates on seda lihtne kasutada ja 40%-le meeldib lihtne maksesüsteem. Platvormi kaudu saavad kasutajad leida uusi kaubamärke ning 83% kasutajatest laseb TikTokil mõjutada oma ostuvalikuid. Lisaks avastab 70% kasutajatest platvormi kaudu uusi kaubamärke.
Üllatav demograafia
Kõige üllatavam leid on see, et:
- X-generatsioon moodustab 44% kulutustest
- Y-põlvkond panustab 33%
- Z-põlvkond ainult 15,3%.
- Naised juhivad ostutegevust 60% ulatuses
- Isikuhooldusvahendid on esikohal 40% ulatuses.
- Hispaania tarbijakäitumises on teisel kohaltoiduained 26%-l.
Toiduained on Hispaanias populaarsuselt teine kategooria, samas kui teistes Euroopa riikides ei ole see esikohal.
Kõige populaarsem ostupäev on kolmapäev, sest sel ajal on müük 24%. Kataloonia ostupiirkond on 19%-ga kogu ostudest esikohal, järgneb Andaluusia.
Kasvunäitajad
Platvorm näitab tugevat potentsiaali uute klientide ligimeelitamiseks, sest 17% TikTok Shopi kasutajatest on e-kaubanduses täiesti uued.Hispaania e-kaubandusturul toimus eelmisel aastal18%-line kasv, mis moodustab nüüd 6,6% kogu müügist.