2 min. lugemist

TikTok Shop laieneb Prantsusmaale, Saksamaale ja Itaaliasse

TikTok Shop laieneb Euroopa turule, isegi kui selle tulevik Ameerika Ühendriikides jääb ebaselgeks. Sotsiaalmeediaplatvormide sisenemine e-kaubandusse on viinud TikTok'i edasiste oluliste arengute tegemisele. TikTok Shop rajab oma Euroopa laienemise raames alates eilsest, 1. aprillist 2025 tegevust Prantsusmaal, Saksamaal ja Itaalias.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok Shop laieneb Prantsusmaale, Saksamaale ja Itaaliasse
Allikas: Depositphotos

Muljetavaldav kasv Ühendkuningriigi turul

TikTok Shop alustas tegevust Ühendkuningriigis 2021. aasta jooksul ja saavutas seejärel silmapaistva edu. Jan Wilk, kes juhib TikTok Shop UK tegevust, teatas , et Briti ostjate arv kasvas aastas 131%, samas kui tulud kasvasid 2024. aasta jooksul 180% aastas

. Nagu aruandes öeldud, on Ühendkuningriigis TikTok Shopil nüüd üle 200 000 aktiivse väikeettevõtte ja seda kasutatakse nüüd iga päev rohkem kui 6000 LIVE-ostesessiooni jaoks .

TikTok Shop laieneb: Strateegilised partnerlussuhted kohalike kaubamärkidega

TikTok Shopi peamine Euroopa eesmärk hõlmab kohalike jaemüüjate lisamist, samal ajal kui see laiendab oma tootevalikut. Platvorm on alustanud uutel territooriumidel partnerluse kaudu koostööd suurte kaubamärkidega:

  • Prantsusmaal liitub platvormiga Prantsuse supermarketite kett Carrefour.
  • AboutYou moe jaemüüja ja Cosnova kosmeetikabränd debüteerivad esimeste müüjatena, kui turg käivitub Saksamaal.
tiktok shop europe

Source: Depositphotos

Võimalused mõjutajatele ja väikeettevõtetele

TikTok Shopi kasutajad saavad luua livestreami toodete müügiks, teenides samal ajal komisjonitasu oma müügitulemuste põhjal. Platvormi peamine maine tuleneb soodushinnaga toodetest, kuid Wilk rõhutas siiski, et kavatseb lisaks hinnaklassidele laiendada ka oma tootevalikut.

Ebakindel tulevik USAs

TikTok Shopi tulevik Ameerika turul on hoolimata platvormi Euroopa laienemisplaanidestendiselt teadmata. TikTok Shop sisenes USA turule 2023. aasta septembris muljetavaldava puhkusemüügiga, kuid selle Ameerika tegevused võivad sulgeda, sest ByteDance ei ole leidnud Ameerika ostjat. Ettevõtte rahvusvaheline laienemine Euroopasse on ebatavalises olukorras, sest ettevõte jätkab oma ülemaailmse kohaloleku ehitamist hoolimata ebakindlast Ameerika turuolukorrast.

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas mõjutab TikTok Shopi laienemine Euroopas tema kasvu kogu maailmas?

TikTok Shopi laienemine Euroopasse tugevdab tema globaalset kasvu, mitmekesistades tema turu ulatust ja vähendades sõltuvust ebakindlast USA turust. Saksamaale, Prantsusmaale, Itaaliasse ja Hispaaniasse sisenedes saab platvorm juurdepääsu uutele tarbijabaasidele ja õpib kohanema piirkondlike eelistustega, näiteks sõlmides partnerlussuhteid kohalike kaubamärkidega nagu Carrefour ja AboutYou. Selline lokaliseeritud lähenemisviis suurendab usaldusväärsust ja kasutajate kaasamist, mis võib suurendada tulu ja aidata saavutada globaalseid eesmärke.

Samuti on see samm strateegiline kaitsevahend USA regulatiivsete riskide vastu, kus TikTokit ähvardab võimalik keelustamine või loovutamine. Euroopat eelistades saab ettevõte kompenseerida kahjusid, kui tema USA tegevused takerduvad. Maailmas keskendub TikTok Shop otseostudele ja mõjutajate komisjonitasudele, et konkureerida Amazoni ja selliste uute platvormidega nagu Temu, kasutades oma sotsiaalmeedia juuri meelelahutuse ja kaubanduse ühendamiseks.

Siiski on endiselt probleeme. Euroopas võivad kasvu aeglustada andmete privaatsust puudutav regulatiivne kontroll ja konkurents väljakujunenud e-kaubanduse osalejate poolt. Nendest riskidest hoolimata annab laienemine märku TikToki ambitsioonist domineerida sotsiaalses kaubanduses, tasakaalustades innovatsiooni ja kohanemisvõimet, et kujundada oma globaalset arenguteed.

Milliseid strateegiaid kasutab TikTok kohalike kaubamärkide ligimeelitamiseks Euroopas?

TikTok Shop kasutab oma laienemise raames mitmeid strateegiaid, et meelitada ligi kohalikke kaubamärke Euroopas. Ta teeb aktiivselt koostööd uute turgude kaupmeestega, aidates neil tooteid platvormile lisada ja tagades sujuva sisseelamise. Partnerlussuhted tuntud kohalike kaubamärkidega, nagu Carrefour Prantsusmaal ja AboutYou Saksamaal, suurendavad usaldusväärsust ja atraktiivsust piirkondlikule sihtrühmale. Platvormi eesmärk on ka mitmekesistada oma tootevalikut, lisades sinna luksuskaupu ja eemaldudes Hiinast pärit kaupadest.

TikTok Shop kasutab oma ainulaadset e-kaubanduse mudelit, mis ühendab otseülekannete müüki kaasahaarava videosisu ja mõjutajate turundusega, mis leiab vastukaja kohalike jaemüüjate seas, kes otsivad uuenduslikke viise, kuidas tarbijateni jõuda. Lisaks sellele kiirendab TikTok oma kasutuselevõtu protsessi Euroopas võrreldes varasemate käivitamistega, vähendades vajadust ulatusliku koolituse ja testimise etappide järele, mida oli näha Ühendkuningriigi debüüdi ajal. Selline sujuvam lähenemisviis võimaldab kohalikel ettevõtetel kiiremini integreeruda ja kasutusele võtta.

TikTok Shop on platvorm, mis ühendab meelelahutust ja kaubandust ning pakub kaubamärkidele juurdepääsu laiale publikule, pakkudes samal ajal vahendeid otseseks kaasamiseks ja impulssostudeks. Need strateegiad koos teevad TikTok Shopist atraktiivse võimaluse Euroopa jaemüüjatele, kes soovivad oma müügikanaleid uuendada.

Kuidas erineb TikTok Shopi lähenemine e-kaubandusele teistest platvormidest?

TikTok Shop eristub teistest e-kaubanduse platvormidest, integreerides sujuvalt sotsiaalmeedia kaasamise ja ostlemise, luues väga kaasahaarava ja kasutajasõbraliku kogemuse. Erinevalt traditsioonilistest e-kaubanduse saitidest, mis sõltuvad välisest liiklusest, võimaldab TikTok Shop kasutajatel avastada, sirvida ja osta tooteid otse rakenduses. See vähendab hõõrdumist ostuteel ja soodustab impulssostu.

Platvorm kasutab oma algoritmi, et personaliseerida tootesoovitusi kasutajate käitumise põhjal, suurendades avastatavust. TikTok Shop kasutab ära ka oma viirusliku iseloomu kasutajate loodud sisu, mõjutajate turunduse ja trendide, nagu #TikTokMadeMeBuyIt, kaudu, mis ajendab trendipõhiseid oste. Selline lähenemine soodustab unikaalset ostukultuuri, mille juured on meelelahutuses ja kogukonnas.

Lisaks võimaldavad otseostud ja ostuvideod reaalajas suhtlemist müüjate ja ostjate vahel, mis muudab protsessi kaasahaaravamaks võrreldes teiste platvormide staatiliste nimekirjadega. TikToki teenus “Fulfilled by TikTok” eristab TikToki veelgi, kuna see tegeleb logistikaga, sealhulgas ladustamise, pakkimise ja saatmisega, lihtsustades müüjate jaoks toiminguid.

Üldiselt ühendab TikTok Shop kaubandust loovuse ja sotsiaalse suhtlusega, pakkudes dünaamilist alternatiivi traditsioonilistele e-kaubanduse platvormidele nagu Amazon või Shopify. Selle keskendumine meelelahutusele suunatud ostudele ja sujuv integratsioon rakenduses muudab e-kaubanduse maastikku.

.
Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+