2 min. lugemist

TikTok Shop tabab $100M rekordit: 165% kasv musta reede müügis 2024

Hiljutiste andmete kohaselt on TikToki pood sel hooajal muutunud üha populaarsemaks pühade ostjate sihtkohaks. Sotsiaalmeedia hiiglase andmetel oli 2024. aasta mustal reedel ja küberpäeval enneolematult palju osalust nii suurte kaubamärkide kui ka sõltumatute jaemüüjate poolt.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikTok Shop tabab $100M rekordit: 165% kasv musta reede müügis 2024
Allikas: Depositphotos

.

Rekordiline kasv: TikTok Shopi musta reede tulemused

Platvormiandmed näitavad, et võrreldes eelmise aastaga kasvas ostjate osalus Black Friday/Cyber Monday nädalavahetusel märkimisväärselt, 165%.

Kuna #tiktokshopcybermonday sai 3,5 miljardit vaatamist ja #tiktokshopblackfriday üle 4 miljardi vaatamise, näitasid platvormi näitajad, kui kirglikult kasutajad ostsid.

TikTok Shopi Black Friday müük ulatus ühe päevaga üle 100 miljoni dollari, mis on kolm korda suurem kui eelmisel aastal. See verstapost oli eriti märkimisväärne. 13. novembrist 2. detsembrini kestnud pikendatud pühadeostukampaanias osalesid erinevad jaemüüjad. TikToki andmetel tegid väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted kolmandiku kõigist ostudest sel ajavahemikul. Märkimisväärsete edulugude hulka kuulusid nii tuntud kaubamärgid nagu Crocs, Rhino USA ja Fenty Beauty kui ka uued TikTokis tegutsevad ettevõtted nagu EZ Bombs ja Little ELF Products, Inc.

tiktok shop

Source: Depositphotos

TikTok Shopi kaudu loojate edu ülesehitamine

Tarbijate eelistused näitasid kampaania ajal suurt huvi mitmete kategooriate vastu, kusjuures erilist rõhku pöörati kodukaupadele, kosmeetikatoodetele ja treeningseadmetele.

Platvormi analüütika näitas, et kõige populaarsemad tooted olid nahahooldustooted, meik, lõhnaained ja köögiseadmed

. TikToki LIVE-ostlemise funktsioon oli eriti edukas, sest platvorm teatas peaaegu 500 000 live-ostlemise seansist, mis kokku moodustasid üle 660 000 tunni. Tehti mitmeid märkimisväärseid rekordeid, sh:

  • Nicki Minaj’i Pink Friday Nails LIVE-sessiooni ajal vaatas 172 miljonit inimest ja 115 miljonit meeldis see
  • looja @kaansanity esimese LIVE-sessiooni ajal, mis kestis kümme tundi, teeniti 102 000 dollarit.
  • Üks Black Friday LIVE-sündmus tõi Canvas Beauty brändi tegevjuhile Stormi Steele’ile(@iamstormisteele) 2 miljonit dollarit.

Nico Le Bourgeois, USA tegevuste juht, rõhutas TikToki rolli pühade ostmisel, tuues välja platvormi laiaulatusliku katvuse alates hooajalistest retseptidest kuni iluõpetusteni. Sisutootjatel on endiselt võimalus luua pikaajalisi ettevõtteid ja teenida oma mõjust kasu platvormi partnerprogrammikaudu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal
2 min. lugemist

Q5: Pühadejärgse hooaja kasutamata turunduspotentsiaal

Ajavahemik 26. detsembrist kuni jaanuari keskpaigani, mida turundusringkondades nimetatakse Q5-ks, on brändide jaoks sageli tähelepanuta jäetud kullaauk. Kuigi paljud ettevõtted lõpetavad oma turundustegevust pärast pühadepuhkust, pakub see “varjatud kvartal” ainulaadseid eeliseid neile, kes mõistavad selle potentsiaali.

Loe artiklit
Meta tutvustab lugude autentse sisu märgistust
4 min. lugemist

Meta tutvustab lugude autentse sisu märgistust

Meta testib praegu uut funktsiooni, mille eesmärk on parandada lugude sisu märgistuse läbipaistvust ja autentsust. Uuendus võimaldab kasutajatel tähistada fotosid No Edit sildiga. Kas see funktsioon mõjutab ka e-kaubandust?

Loe artiklit
Snapchat 2024: 850M kasutajat ajab 5X AR Engagement
3 min. lugemist

Snapchat 2024: 850M kasutajat ajab 5X AR Engagement

Snapchati pressiruumi andmetel on Snapchati õitsev kogukond enam kui 850 miljoni aktiivse kasutajaga kuus kujundanud veel ühe uskumatu aasta sotsiaalset sidet ja digitaalset innovatsiooni, kui 2024. aasta lõpule jõuab. Uurime nüüd peamisi teemasid ja sündmusi, mis kujundasid Snapchati 2024. aastal.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+