.
Rekordiline kasv: TikTok Shopi musta reede tulemused
Platvormiandmed näitavad, et võrreldes eelmise aastaga kasvas ostjate osalus Black Friday/Cyber Monday nädalavahetusel märkimisväärselt, 165%.
Kuna #tiktokshopcybermonday sai 3,5 miljardit vaatamist ja #tiktokshopblackfriday üle 4 miljardi vaatamise, näitasid platvormi näitajad, kui kirglikult kasutajad ostsid.
TikTok Shopi Black Friday müük ulatus ühe päevaga üle 100 miljoni dollari, mis on kolm korda suurem kui eelmisel aastal. See verstapost oli eriti märkimisväärne. 13. novembrist 2. detsembrini kestnud pikendatud pühadeostukampaanias osalesid erinevad jaemüüjad. TikToki andmetel tegid väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted kolmandiku kõigist ostudest sel ajavahemikul. Märkimisväärsete edulugude hulka kuulusid nii tuntud kaubamärgid nagu Crocs, Rhino USA ja Fenty Beauty kui ka uued TikTokis tegutsevad ettevõtted nagu EZ Bombs ja Little ELF Products, Inc.
TikTok Shopi kaudu loojate edu ülesehitamine
Tarbijate eelistused näitasid kampaania ajal suurt huvi mitmete kategooriate vastu, kusjuures erilist rõhku pöörati kodukaupadele, kosmeetikatoodetele ja treeningseadmetele.
Platvormi analüütika näitas, et kõige populaarsemad tooted olid nahahooldustooted, meik, lõhnaained ja köögiseadmed
. TikToki LIVE-ostlemise funktsioon oli eriti edukas, sest platvorm teatas peaaegu 500 000 live-ostlemise seansist, mis kokku moodustasid üle 660 000 tunni. Tehti mitmeid märkimisväärseid rekordeid, sh:
- Nicki Minaj’i Pink Friday Nails LIVE-sessiooni ajal vaatas 172 miljonit inimest ja 115 miljonit meeldis see
- looja @kaansanity esimese LIVE-sessiooni ajal, mis kestis kümme tundi, teeniti 102 000 dollarit.
- Üks Black Friday LIVE-sündmus tõi Canvas Beauty brändi tegevjuhile Stormi Steele’ile(@iamstormisteele) 2 miljonit dollarit.
Nico Le Bourgeois, USA tegevuste juht, rõhutas TikToki rolli pühade ostmisel, tuues välja platvormi laiaulatusliku katvuse alates hooajalistest retseptidest kuni iluõpetusteni. Sisutootjatel on endiselt võimalus luua pikaajalisi ettevõtteid ja teenida oma mõjust kasu platvormi partnerprogrammikaudu.