2 min. lugemist

TikToki pood suurendab Ühendkuningriigi müüjatasusid

Rõhutades LIVE-kaubandust ja ostetavat sisu, orienteerub TikToki pood ümber, et saada "tuleviku turuplatsiks". TikTok on avalikustanud edukad 2. septembri tasugraafiku muudatused kooskõlas selle algatusega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikToki pood suurendab Ühendkuningriigi müüjatasusid
Allikas: Depositphotos

Olulised muudatused hõlmavad järgmist:

  1. Ühendkuningriigi ettevõtete põhilised müüja komisjonitasud jäävad vahemikku 5% kuni 9%
  2. Programmi “Müüja missioonid” kasutuselevõtt, kus Ühendkuningriigi tarnijad saavad kulusid kokku hoida, luues ostetavaid TikToki videoid
  3. Jaemüüjaid julgustati nende eesmärkide saavutamiseks tegema koostööd TikToki arendajatega

Julgustades vaatajaskonna kasvu TikTok LIVE ja ostetavate videote kaudu, toetades seeläbi nende arengut ja edendades seega platvormi “avastuskaubanduse” lähenemisviisi.

Mõju ja tasude võrdlus

Arvestades, et TikTok subsideeris algselt varajaste kasutuselevõtjate hindu, oodati tasu tõusu. Võrreldes eBay (5% – 14.9%) ja Amazoniga (7.14% – 15.3%, TikTok Shopi tasud jäävad konkurentsivõimeliseks 9% juures). Tarbeelektroonika ja arvutite jaemüüjad võivad leida, et lisamaksud on keerulised, kuigi arvestades, et eBay maksustab nendes kategooriates 6.9% ja Amazon 7.14%. Uute seadmete kasumimarginaale võidakse piirata isegi võimalike kõrgete läbimüügimäärade korral.

Source: Depositphotos

Kaasrahastatud tasuta saatmine

Alates 4. septembrist 2024 alustab TikToki pood kaasrahastatud tasuta saatmisstrateegiat. Selle algatuse eesmärk on tasakaalustada tasuta kohaletoimetamise kulusid Ühendkuningriigi kaupluste ja TikToki poe vahel, parandades seeläbi tellimuste teisendamist suurema tasuta saatmiskatte abil.

TikTok Shopi tasud on olnud samad alates selle 2021. aasta algusest. Veebisait väidab, et isegi tõusu korral jääks selle hinnakujundus konkurentsivõimeliseks. Täiendav rahastamine aitab sotsiaalvõrgustikul arendada täiustusi ja uusi teenuseid, et parandada toodete avastamist ja muuta ostukogemus tarbijate jaoks sujuvamaks.

Need edusammud näitavad TikToki pühendumust luua oma platvormil tugev e-kaubanduse turunduse ökosüsteem , tasakaalustades seeläbi kasutajakogemust müüjakuludega, investeerides kasvu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU