2 min. lugemist

TikToki pood suurendab Ühendkuningriigi müüjatasusid

Rõhutades LIVE-kaubandust ja ostetavat sisu, orienteerub TikToki pood ümber, et saada "tuleviku turuplatsiks". TikTok on avalikustanud edukad 2. septembri tasugraafiku muudatused kooskõlas selle algatusega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikToki pood suurendab Ühendkuningriigi müüjatasusid
Allikas: Depositphotos

Olulised muudatused hõlmavad järgmist:

  1. Ühendkuningriigi ettevõtete põhilised müüja komisjonitasud jäävad vahemikku 5% kuni 9%
  2. Programmi “Müüja missioonid” kasutuselevõtt, kus Ühendkuningriigi tarnijad saavad kulusid kokku hoida, luues ostetavaid TikToki videoid
  3. Jaemüüjaid julgustati nende eesmärkide saavutamiseks tegema koostööd TikToki arendajatega

Julgustades vaatajaskonna kasvu TikTok LIVE ja ostetavate videote kaudu, toetades seeläbi nende arengut ja edendades seega platvormi “avastuskaubanduse” lähenemisviisi.

Mõju ja tasude võrdlus

Arvestades, et TikTok subsideeris algselt varajaste kasutuselevõtjate hindu, oodati tasu tõusu. Võrreldes eBay (5% – 14.9%) ja Amazoniga (7.14% – 15.3%, TikTok Shopi tasud jäävad konkurentsivõimeliseks 9% juures). Tarbeelektroonika ja arvutite jaemüüjad võivad leida, et lisamaksud on keerulised, kuigi arvestades, et eBay maksustab nendes kategooriates 6.9% ja Amazon 7.14%. Uute seadmete kasumimarginaale võidakse piirata isegi võimalike kõrgete läbimüügimäärade korral.

Source: Depositphotos

Kaasrahastatud tasuta saatmine

Alates 4. septembrist 2024 alustab TikToki pood kaasrahastatud tasuta saatmisstrateegiat. Selle algatuse eesmärk on tasakaalustada tasuta kohaletoimetamise kulusid Ühendkuningriigi kaupluste ja TikToki poe vahel, parandades seeläbi tellimuste teisendamist suurema tasuta saatmiskatte abil.

TikTok Shopi tasud on olnud samad alates selle 2021. aasta algusest. Veebisait väidab, et isegi tõusu korral jääks selle hinnakujundus konkurentsivõimeliseks. Täiendav rahastamine aitab sotsiaalvõrgustikul arendada täiustusi ja uusi teenuseid, et parandada toodete avastamist ja muuta ostukogemus tarbijate jaoks sujuvamaks.

Need edusammud näitavad TikToki pühendumust luua oma platvormil tugev e-kaubanduse turunduse ökosüsteem , tasakaalustades seeläbi kasutajakogemust müüjakuludega, investeerides kasvu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+