2 min. lugemist

TikToki pood suurendab Ühendkuningriigi müüjatasusid

Rõhutades LIVE-kaubandust ja ostetavat sisu, orienteerub TikToki pood ümber, et saada "tuleviku turuplatsiks". TikTok on avalikustanud edukad 2. septembri tasugraafiku muudatused kooskõlas selle algatusega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikToki pood suurendab Ühendkuningriigi müüjatasusid
Allikas: Depositphotos

Olulised muudatused hõlmavad järgmist:

  1. Ühendkuningriigi ettevõtete põhilised müüja komisjonitasud jäävad vahemikku 5% kuni 9%
  2. Programmi “Müüja missioonid” kasutuselevõtt, kus Ühendkuningriigi tarnijad saavad kulusid kokku hoida, luues ostetavaid TikToki videoid
  3. Jaemüüjaid julgustati nende eesmärkide saavutamiseks tegema koostööd TikToki arendajatega

Julgustades vaatajaskonna kasvu TikTok LIVE ja ostetavate videote kaudu, toetades seeläbi nende arengut ja edendades seega platvormi “avastuskaubanduse” lähenemisviisi.

Mõju ja tasude võrdlus

Arvestades, et TikTok subsideeris algselt varajaste kasutuselevõtjate hindu, oodati tasu tõusu. Võrreldes eBay (5% – 14.9%) ja Amazoniga (7.14% – 15.3%, TikTok Shopi tasud jäävad konkurentsivõimeliseks 9% juures). Tarbeelektroonika ja arvutite jaemüüjad võivad leida, et lisamaksud on keerulised, kuigi arvestades, et eBay maksustab nendes kategooriates 6.9% ja Amazon 7.14%. Uute seadmete kasumimarginaale võidakse piirata isegi võimalike kõrgete läbimüügimäärade korral.

Source: Depositphotos

Kaasrahastatud tasuta saatmine

Alates 4. septembrist 2024 alustab TikToki pood kaasrahastatud tasuta saatmisstrateegiat. Selle algatuse eesmärk on tasakaalustada tasuta kohaletoimetamise kulusid Ühendkuningriigi kaupluste ja TikToki poe vahel, parandades seeläbi tellimuste teisendamist suurema tasuta saatmiskatte abil.

TikTok Shopi tasud on olnud samad alates selle 2021. aasta algusest. Veebisait väidab, et isegi tõusu korral jääks selle hinnakujundus konkurentsivõimeliseks. Täiendav rahastamine aitab sotsiaalvõrgustikul arendada täiustusi ja uusi teenuseid, et parandada toodete avastamist ja muuta ostukogemus tarbijate jaoks sujuvamaks.

Need edusammud näitavad TikToki pühendumust luua oma platvormil tugev e-kaubanduse turunduse ökosüsteem , tasakaalustades seeläbi kasutajakogemust müüjakuludega, investeerides kasvu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud
2 min. lugemist

Google Demand Gen sihtimine: uued vanuse- ja soovalikud

Google on oma nõudluse põlvkonna sihtimisvõimalusi olulise värskendusega täiustanud. Google Demand Geni uued sihtimisfunktsioonid sisaldavad nüüd optimeeritud valikuid konkreetsete vanuserühmade ja sugude jaoks. See edasiminek Google Demand Geni sihtimises annab reklaamijatele täpsema kontrolli oma vaatajaskonna üle, võimaldades konkreetsete demograafiliste segmentide tõhusamat sihtimist. Need täiustused on üliolulised ettevõtetele, kes soovivad täiustada oma reklaamimeetodit ja jõuda tõhusamalt […]

Loe artiklit
Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge
3 min. lugemist

Google’i uued müüjatööriistad suurendavad tippmüügi hooaja tuge

Must reede ja jõulud on kohe nurga taga. Läheneva ostuhooajaga annab Google välja mitu olulist värskendust, mille eesmärk on aidata edu maksimeerida. Google’i uued müüjatööriistad teenustes Google Merchant Center ja Google Ads on loodud selleks, et pakkuda müüjatele ajakohast teavet, parandada automatiseerimist ja optimeerida turundusstrateegiaid.

Loe artiklit
Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024
2 min. lugemist

Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024

2024. aasta pühadehooaja lähenedes näitab Acceleration Partnersi hiljutine uuring, et jaemüüjad ja turundajad peaksid olema teadlikud mitmest olulisest muutusest ostumaastikul. Nende muudatuste mõistmine ning 2024. aasta sihipäraste pühadeostude suundumuste ja strateegiate rakendamine on ülioluline ettevõtetele, kes soovivad sel kriitilisel müügiperioodil oma tulemusi maksimeerida.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+