
.
TikToki sisu modereerimine: Euroopa Ühenduse laienemine
TikTokil on nüüd 159 miljonit kasutajat Euroopa Liidus ning sellest on saanud oluline platvorm jaemüüjate ja turundajate jaoks. See suur kasutajaskond on suurepärane võimalus kaubamärkidele ja e-kaubanduse üksustele, kes soovivad Euroopa tarbijaid sihtida. 2024. aasta teisel poolel eemaldas TikTok ise umbes 18 miljonit postitust, mis olid vastuolus TikToki kogukonna suunistega. Automatiseeritud modereerimistehnoloogiad näitasid väga head usaldusväärsust, saavutades probleemse sisu tuvastamisel 99,1% täpsuse. See näitaja on eriti oluline e-kaubanduse üksuste jaoks, kes saavad oma turunduskampaaniate ja tooteesitluste loomisel toetuda järjepidevatele ja prognoositavatele modereerimisstandarditele.
Uued TikToki mõõdikud: Läbipaistvus e-kaubanduse jaoks
Aruandes tutvustatakse esmakordselt kolme uut võtmemõõdikut, mis on eriti olulised ärisektori jaoks:
Usaldusväärsed lipulaevad: Uus kaitseliin e-kaubanduse sisu jaoks
TikTok võttis 2024. aasta esimese poolaasta lõpus kasutusele uue aruandluskanali Trusted Flaggers. aasta teisel poolel esitasid need kontrollijad 59 aruannet ebaseadusliku sisu kohta. See mehhanism aitab kiiremini tuvastada problemaatilist sisu, mis võib hõlmata sobimatuid äritavasid või eksitavat reklaami.

Source: newsroom.tiktok.com
Kohtuvälised sisu modereerimise vaidlused: Mida peaksid e-kaubanduse turundajad teadma
Lisaks sai TikTok aruandeperioodi jooksul 173 kaebust DSA artikli 21 alusel tehtud sisu modereerimise otsuste peale. Neist 59 juhtumit lõpetasid vaidluste lahendamise organid:
- 17 juhul ei nõustunud organ TikToki otsusega.
- 13 juhul kinnitas asutus TikToki otsuse.
- 29 juhtumit lahendati ilma ametlikku otsust tegemata.
Sellest hoolimata pakub läbipaistev protsess müüjatele ja turundajatele selgemat pilti sellest, kuidas nad saavad reageerida, kui nende sisu on valesti eemaldatud.
TikTok Shop: Sisu modereerimine otsese e-kaubanduse müügiks
Oluline areng on TikTok Shopi käivitamine Iirimaal ja Hispaanias 2024. aasta detsembris. Käesolev aruanne sisaldab juba andmeid selle kaubandusplatvormiga seotud sisu modereerimise kohta, mis annab märku, et TikTok laiendab aktiivselt oma e-kaubanduse võimalusi Euroopas, pannes rõhku tehingu turvalisusele.

Source: newsroom.tiktok.com
Kuidas TikToki sisu modereerimine mõjutab e-kaubanduse strateegiat aastal 2025
Platvormi usaldusväärsus e-kaubanduse edule
Kõrge modereerimise täpsus (99,1%) tugevdab tarbijate usaldust platvormi vastu, mis on eduka e-kaubanduse peamine eeldus.
E-kaubanduse turunduse prognoositav sisumodereerimine
Selged standardid ja läbipaistvad protsessid võimaldavad turundajatel ja müüjatel paremini prognoosida, millist sisu platvormil aktsepteeritakse.
E-kaubanduse sisu loojate kaebuse esitamise võimalused
Vaidluste kohtuvälise lahendamise protsesside kehtestamine annab müüjatele selge tee õiguskaitsevahendi leidmiseks ebaõige sisu eemaldamise korral.
TikTok Shopi laiendamine: Uued e-kaubanduse võimalused
TikTok Shopi käivitamine Iirimaal ja Hispaanias viitab selle teenuse laiemale laienemisele Euroopas, mis pakub uusi võimalusi otsemüügiks.
TikToki sisu modereerimine ja e-kaubanduse tulevik
Oma neljanda läbipaistvusaruandega kinnitab TikTok taas oma pühendumust turvalisema veebikeskkonna loomisele. Samuti pakub väärtuslikke andmeid, mis aitavad e-kaubanduse üksustel paremini orienteeruda platvormi reeglites.Müüjate jaoks on väga oluline jälgida TikToki modereerimistavade arengut ja kohandada oma turundusstrateegiaid vastavalt sellele. Eriti arvestades TikTok Shopi teenuse eeldatavat laienemist teistesse Euroopa riikidesse 2025. aasta jooksul.