3 min. lugemist

TikToki sisu modereerimine: Uued ELi andmed näitavad mõju e-kaubandusele

TikTok avaldas hiljuti oma neljanda läbipaistvusaruande digitaalteenuste seaduse (DSA) alusel, mis annab selgema pildi selles kasvavas sotsiaalvõrgustikus toimuvast sisu modereerimisest. Dokument hõlmab ajavahemikku juulist kuni detsembrini 2024 ja sisaldab mitmeid olulisi järeldusi, mis on olulised ettevõtete e-kaubanduse strateegiate jaoks.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
TikToki sisu modereerimine: Uued ELi andmed näitavad mõju e-kaubandusele
Allikas: Depositphotos

.

TikToki sisu modereerimine: Euroopa Ühenduse laienemine

TikTokil on nüüd 159 miljonit kasutajat Euroopa Liidus ning sellest on saanud oluline platvorm jaemüüjate ja turundajate jaoks. See suur kasutajaskond on suurepärane võimalus kaubamärkidele ja e-kaubanduse üksustele, kes soovivad Euroopa tarbijaid sihtida. 2024. aasta teisel poolel eemaldas TikTok ise umbes 18 miljonit postitust, mis olid vastuolus TikToki kogukonna suunistega. Automatiseeritud modereerimistehnoloogiad näitasid väga head usaldusväärsust, saavutades probleemse sisu tuvastamisel 99,1% täpsuse. See näitaja on eriti oluline e-kaubanduse üksuste jaoks, kes saavad oma turunduskampaaniate ja tooteesitluste loomisel toetuda järjepidevatele ja prognoositavatele modereerimisstandarditele.

Uued TikToki mõõdikud: Läbipaistvus e-kaubanduse jaoks

Aruandes tutvustatakse esmakordselt kolme uut võtmemõõdikut, mis on eriti olulised ärisektori jaoks:

Usaldusväärsed lipulaevad: Uus kaitseliin e-kaubanduse sisu jaoks

TikTok võttis 2024. aasta esimese poolaasta lõpus kasutusele uue aruandluskanali Trusted Flaggers. aasta teisel poolel esitasid need kontrollijad 59 aruannet ebaseadusliku sisu kohta. See mehhanism aitab kiiremini tuvastada problemaatilist sisu, mis võib hõlmata sobimatuid äritavasid või eksitavat reklaami.

TikTok Content Moderation: Illegal content

Source: newsroom.tiktok.com

Kohtuvälised sisu modereerimise vaidlused: Mida peaksid e-kaubanduse turundajad teadma

Lisaks sai TikTok aruandeperioodi jooksul 173 kaebust DSA artikli 21 alusel tehtud sisu modereerimise otsuste peale. Neist 59 juhtumit lõpetasid vaidluste lahendamise organid:

  • 17 juhul ei nõustunud organ TikToki otsusega.
  • 13 juhul kinnitas asutus TikToki otsuse.
  • 29 juhtumit lahendati ilma ametlikku otsust tegemata.

Sellest hoolimata pakub läbipaistev protsess müüjatele ja turundajatele selgemat pilti sellest, kuidas nad saavad reageerida, kui nende sisu on valesti eemaldatud.

TikTok Shop: Sisu modereerimine otsese e-kaubanduse müügiks

Oluline areng on TikTok Shopi käivitamine Iirimaal ja Hispaanias 2024. aasta detsembris. Käesolev aruanne sisaldab juba andmeid selle kaubandusplatvormiga seotud sisu modereerimise kohta, mis annab märku, et TikTok laiendab aktiivselt oma e-kaubanduse võimalusi Euroopas, pannes rõhku tehingu turvalisusele.

tiktok content removed

Source: newsroom.tiktok.com

Kuidas TikToki sisu modereerimine mõjutab e-kaubanduse strateegiat aastal 2025

Platvormi usaldusväärsus e-kaubanduse edule

Kõrge modereerimise täpsus (99,1%) tugevdab tarbijate usaldust platvormi vastu, mis on eduka e-kaubanduse peamine eeldus.

E-kaubanduse turunduse prognoositav sisumodereerimine

Selged standardid ja läbipaistvad protsessid võimaldavad turundajatel ja müüjatel paremini prognoosida, millist sisu platvormil aktsepteeritakse.

E-kaubanduse sisu loojate kaebuse esitamise võimalused

Vaidluste kohtuvälise lahendamise protsesside kehtestamine annab müüjatele selge tee õiguskaitsevahendi leidmiseks ebaõige sisu eemaldamise korral.

TikTok Shopi laiendamine: Uued e-kaubanduse võimalused

TikTok Shopi käivitamine Iirimaal ja Hispaanias viitab selle teenuse laiemale laienemisele Euroopas, mis pakub uusi võimalusi otsemüügiks.

TikToki sisu modereerimine ja e-kaubanduse tulevik

Oma neljanda läbipaistvusaruandega kinnitab TikTok taas oma pühendumust turvalisema veebikeskkonna loomisele. Samuti pakub väärtuslikke andmeid, mis aitavad e-kaubanduse üksustel paremini orienteeruda platvormi reeglites.Müüjate jaoks on väga oluline jälgida TikToki modereerimistavade arengut ja kohandada oma turundusstrateegiaid vastavalt sellele. Eriti arvestades TikTok Shopi teenuse eeldatavat laienemist teistesse Euroopa riikidesse 2025. aasta jooksul.

.
Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+