
.
Ülemaailmne edu ja sisenemine Euroopasse
Laienemine toimub pärast TikTok Shopi edukat algust kolm aastat tagasi Aasias ja hilisemat käivitamist Ühendkuningriigis ja Ameerika Ühendriikides.
Praeguseid õiguslikke probleeme lahtiseletades on Ameerika Ühendriikidest saanud TikTok Shopi suurim turg.
Ühendkuningriigis on toimunud muljetavaldav kasv, olles rohkem kui kahekordistanud oma kauplemismahtu ja meelitanud platvormile üle 200 000 ettevõtte.
TikTok Shop on seda hoogu ära kasutades käivitanud 2024. aasta lõpuks Iirimaa ja Hispaania, tehes debüüdi Mandri-Euroopas.
TikToki täitmistoimingud: Saksa turu strateegia
FBT käivitamine Saksamaal on peamine strateegia TikToki logistikavõrgu laiendamiseks Euroopas. Teenus, mis pakub kaupmeestele ladustamise, komplekteerimise, pakkimise ja saatmise teenuseid, käivitati Ühendkuningriigis 2023. aasta suvel. USA turul on TikTok sõlminud partnerluse ShipBobiga, et pakkuda neid täitmisteenuseid. Analüütikud ootavad olulist osalust ka Saksamaa juhtivalt veebimoe jaemüüjalt Zalando, kes on juba tõestanud end TikTok Shop UK-s.
TikTok lisas selle partnerluse blogipostitusse, nimetades end “ideaalseks partneriks Zalando jaoks”.
Üleeuroopalised laienemisplaanid
Ettevõtte Euroopa plaanid ulatuvad Saksamaast kaugemale, sest uusi kaubandusega seotud töökohti kuulutatakse välja Amsterdamis, Pariisis ja Milanos – linnades, kus TikTok Shop ei ole veel käivitunud. Need värbamispüüdlused annavad märku TikToki plaanidest üleeuroopalise e-kaubanduse võrgustiku loomiseks. Saksa kaupmehed saavad kasutada FBT teenust, et ladustada varusid kohalikes ladudes, mis lihtsustab logistikat ja vähendab tarneaega. Selle laienemisega tõestab TikTok jätkuvalt, et tal on kavatsus liikuda sotsiaalmeediaplatvormist Euroopa e-kaubanduse turu oluliseks tegijaks, järgides sotsiaalse kaubanduse integreerimist teistel turgudel.